01 February, 2010

Rita'nın Şarkısı

Haftasonu Ritanın şarkısı'nı izledim. Ne zamandır gitmek istiyor ancak bilet bulamıyordum sonunda geçen ay çok güzel bir yerden bilet aldık ve koltuklarımıza kurulup oyunu izleyebildik. Neden bilet bulamadıgımı da anlamış oldum. Oyun Willy Russel tarafından yazılmış, açık üniversitede ilk defa ders verecek olan sarhoş bir profesorle öğrencisi kuaför bir kızın hikayesi. İkisi de birbirinden birçok şey öğreniyor. Bu arada ben Çetin Tekindor’u ilk kez canlı izledim ve çok beğendim, ses tonu, oyunculugu gerçekten çok iyiydi. Tülay Günal’ı da ilk kez gördüm gerçi Asi diye bir dizide oynuyormuş duyunca yüzünü hatırladım o da iyiydi gerçekten.What a wonderful world'u de güzel yorumladı.


Yanımda oturan ve oyun boyunca elinde kagıtla kursun kalem bulunan bir teyze vardı. Eleştirmen filan diyeceğim ama hiç öyle de görünmüyordu çünkü oyunu evdeki teyzelerin pembe dizi izlemesi şeklinde nidalarla ‘aaaa, inanmıyorum, ahh ne güzel vs..’ şeklinde izledi. Oyun boyunca da notlar aldı, ahh o kurşun kalemin kagıtta çıkardığı sesler beni benden aldı, birşey söylememek için kendimi zor tuttum vallahi.

Şubat ayı için de birkaç oyuna bilet aldım şimdiden, hatta bir aksilik olmazsa bir tanesine İmge ile birlikte gidecegiz:)

7 comments:

  1. Aaah aaah Nilüfer yaa, demek başardın buna gitmeyi.. Süpersin valla.. Sabah akşam Mybilet'ten bu oyunun biletlerini takip ediyorum ama ne zaman baksam dolu!! Çetin tekindor'u canlı izlemek için çıldırıyorum.. Ama umudumu yitirmedim yine de.. Mart ayı için ümitliyim bakalım..

    Bu ay Vahşet Tanrısı'na güzel bir yerden bilet alabildim. Bir de sayende Profesyonel'i görmeyi umuyorum. :)

    Sevgiler..

    ReplyDelete
  2. Bu sezonun başında izlemiştim. Çok keyifli bir oyundu gerçekten :)

    ReplyDelete
  3. Bu oyunun methini çok duydum. Ki Çetin Tekindor'u oldum olası beğenirim. Biletin peşine düşeyim.
    Bu arada o teyze notları ne yaptı acaba?

    ReplyDelete
  4. Imgecim ben de zor buldum ama sonunda izledim bu arada Vahset Tanrısı için de bilet aldım ve merak içindeyim:)

    Banucum aynı fikirdeyim:)

    Aylin, ben de çok beğenirim kendisini:P Bu arada teyzenin notları hakikaten merak konusu idi..

    ReplyDelete
  5. Adana'ya geldiler ve biz de çarşamba için bilet aldık bile;) Bu övgüleri okumam iyi oldu ancak zaten çok iyi oyunculuklarla karşılaşacağımız kesindi.. ;)

    ReplyDelete
  6. Biz de cuma günü çekirdek aile olarak Adana' da izleyeceğiz. Geçen sene bilet bulamamıştım. 2010 benim için kültür ve sanat yılı olacak sanırım.
    selamlar

    ReplyDelete
  7. 2 aydir takipteyim bende ama yok kaciriyorum bulamiyorum bilet:(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...