15 February, 2010

İmgeyle bulusma & Tiyatro

Sonunda basardık.. Aylardır görüşelim görüşelim dedik ama malum İstanbul burası, herkesin işi gücü bitmez. Artık en sonunda plan yaptık ve İmgeyle bulustuk:)) Mekan olarak sonrasında gideceğimiz Kenter tiyatrosuna yakın olması açısından Nişantaşı'nı seçtik.. Ben 10 dakika gecikmeyle varabildim ama olsun!! Bulusup bir şeyler içmek için yakındaki cafelerden birine oturduk.Hiç susmadan da konustuk heralde.. Ve neredeyse oyuna gec kalacakken İmgenin hatırlatmasıyla kalkıp tiyatroya dogru yürüdük.

Profesyonel'i izledik birlikte. Tek perdelik çok güzel bir oyun. Zaten şu iki adamın oynadıgı bir oyuna kötü demek yakısık almaz herhalde. Bülent Emin Yarar'a olan hayranlıgım şu oyunla başlamıştı zaten, bu yazıma da konu olmustu. Yetkin Dikicileri ise 2. defa canlı izliyorum ama bu sefer cok etkilendim, hem sahnedeki durusundan hem de bu kadar ciddi bir oyunda bile seyircinin verdiği aksiyona akıllıca ve komik tepkiler vermesinden...

Blogum sayesinde İmgeyle tanısmaktan ve bu kadar eğlenceli bir gün geçirmekten dolayı cok mutlu oldum:) Fotograf çekmeyi hiç akıl edemediğimden postuma tiyatro maskları koydum bana bu günü hatırlatsın diye..

6 comments:

  1. Hem izlediğiniz oyunu hem de buluşma keyfinizi hafiften kıskandım sanırım :))

    ReplyDelete
  2. Benim de yazım hazır şeker, ama yarın akşama ayarlı.. Yetkin Dikinciler'in aynı resmini kullanmışız ve aynı formatta..:)) (oyunla ilgili görsel yok şu an google'da galiba..) Tekrar teşekkürler bu arada bu keyifli plan için. En kısa zamanda tekrarlayalım derim..

    Ayrıca fotoğraf makinem yanımdaydı ve ben de unutmuşum çekmeyi, eve gelince hafiften sinir oldum. Bir dahaki sefere artık..:)

    Sevgiler..

    ReplyDelete
  3. Ben de tam bu ikili bir araya geldi ve bir kare foto yok mu diyecektim :(

    ReplyDelete
  4. fotograf cekmeyi akil edememek mi...cok ayip :)

    ReplyDelete
  5. Banucum, baska bir sefere sen de olursun belki:)

    Imgecim, ben de bulamadım oyunun fotografını:) Ben tesekkur ediyorum:) Bu arada benim makine de yanımdaydı ama konusmaktan ona fırsat bulamadım heralde:P

    Ata malesef yaa, bi dahaki sefere umuyorum:P Bu arada senin de kulakların çınlamıştır:))

    Aycii, evet gercekten ayıp bizee:) Ama senin gibi bir fotografcımız yoktu kii:(

    ReplyDelete
  6. Çınladı çınladı, ben de hep beraber bir kahve programı yapmayı öneriyorum, hadi bakalım :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...