07 February, 2010

Evim, miskin ben ve filmlerim

Bu hafta sonu neredeyse evden hiç çıkmadım desem yeridir. Cumartesi yarım günlük bir temizlik maratonundan sonra tüm gün battaniyenin altında oturdum film izledim. Arada da nescafe ve bisküvi, yemek, ıhlamur çayı gibi kısa molalar verdim... Genelde bu kadar miskin değilim ama çok çok iyi geldi bana:) Aşagıda da izlediğim filmler var.

* Erkekler ne Söyler Kadınlar ne anlar, sinemadayken çok gitmek istemiştim ancak fırsat olmamştı. Çok da birşey kacırmamısım, bence DVD lik bir film. Klasik kadın erkek ilişkileri.. Hoş vakit geçirdim.


*İşte bu film haftasonu izlediğim en güzel filmdi. 2009 filmi imiş ama ben ilk kez DVD satın alırken gördüm hiç duymamıştım.. Ama iyi ki görmüşüm.. Merly Streep'in oyunculugu önünde şapka çıkarmak lazım gerçekten. Kadın filmde dev gibiydi nasıl o kadar kilolu ve uzun gösterebilmişler bravo. Ayrıca film gerçek hikayeden alınmış ve blog yazarlarının izlemesi gerekir bence. Ben gerçekten sevdim.


* İkinci bir Merly Streep filmi, çok daha farklı bir hikaye.. 10 yıl önce boşanmış bir karı kocanın karmaşık ilişkisi. Deminki filmle tek benzer yanı Merly Streep'in burada da yemek pişirme yeteneğinin fazla olması.. Filmlerdeki bazı mutfak sahneleri beni benden alıyor. Bu filmde de Steve Martin ile birlikte kafede pişirdikleri çikolatalı kruvasanın kokusu neredeyse benim burnuma geldi. Bu arada sonu da klasik bir son değil, haberiniz olsun:)



* Son olarak da televizyonda rastladıgım Bucket List'i izledim, bu da hiç duymadıgım filmlerdendi. Jack Nicholson ve Morgan Freeman aynı hastane odasını paylaşan iki kanser hastası. Ölmeden önce yapmak istedikleri şeyleri liste halinde yazıyorlar ve uygulamaya başlıyorlar..

Bugun akşamüstü de Romantik Aşk Tadına Komedi'ye gitmeyi düşünüyorum. Bol filmli bir haftasonuydu dinlenip, enerji topladım. Herkese mutlu bir pazar günü olsun:)

4 comments:

  1. şu romantik aşk tadında filmlere bayılıyroum

    ReplyDelete
  2. Julie & Julia neden blog yazarlarının izlemesi gereken bi film? :)

    ReplyDelete
  3. Serpil, bendee:)

    Stickman, filmdeki Julia 1949 yılında yemek kitabı cıkarmıs bir yazar, julie ise 2002 yılında ondan etkilenip yemek blogu yazmaya baslıyor.. Benim hosuma gitti o yüzden öyle dedim:))

    ReplyDelete
  4. Sevgili Nymphea,
    Benden de çok film izlemişsin :))
    Bucket List' i severek izlemiştim. Erkekler... kadınlar.. filmini ben de sevmedim. Diğerlerini henüz izlemedim. Ama not aldım. Belki bu haftasonu sana yetişmeye çalışırım.
    Selamlar

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...