25 April, 2009

Nilgün Tatlı ile tatlı bir gün


Uzun süredir pasta konusunda kendimi geliştirmek için birşeyler yapmak istiyordum, kurslardan birine katılmak. Ama birçok seçenek bir araya gelmeyince bi türlü gidemedim.Ancak bugun sonunda iş arkadaşlarımın gazıyla bi şekilde zaman da yaratarak (cumartesi çalışmayarak:)) Hyatt Recency'deki yemek kursuna katıldık.Nilgün Tatlı eşliğinde hayatımın en eğlenceli günlerinden birini yaşadım..




En baştan başlamak gerekirse, 11'de otelden girip Spazio'yu bulduk. İçerde bizi bu kadar sıcak insanların beklediğini bilsek 4 Nisan'da başlardık:) Ben aslında pek gitmek istememiştim. 5yıldızlı bir otelde yemek kursuna gitmektense daha samimi bi akademide kursa katılırım diye düşünmüştüm ama yanılmışım.Girer girmez o kadar sıcak insanlar karşıladı ki bizi. Öncelikle kurabiyeler eşliğinde çaylarımızı içip birbirimizi tanıdık. Biz 3 kişi katılmıştık, bizim dışımızda daha önceki cumartesi de katılmış olan başka bir kursiyer hanım da vardı.




Daha sonra önlüklerimizi giyinip ocagın başına geçtik. Daha dogrusu sırayla geçtik. Menümüz şu şekildeydi:
-Girit Salatası
-Fıstıklı Enginar Mezesi
-Brokoli Soslu Külbastı
-Yufkalı Kuru İncir Tatlısı

Bu menüyü, her yemek için değişik 2 kişi ocak başında diğer 2 kişi de hemen önündeki bar sandalyelerinde oturarak, olaya da dahil olarak, bir yandan da Nilgün hanımın getirdiği (ekşi nohut mayasından yapılmış) peksimetler ve muhteşem peynirden aşırmak kaydıyla tamamladık. Yaptıgımız yemeklerin bir yandan tadına baktık, aralarda birçok soru sorduk, bir çok püf noktası öğrendik:)




Zamanın nasıl geçtiğini anlamadan tüm yemekleri hazırladık ve muhteşem bir sofraya oturduk. Kendi yaptıgımız eserlerin, her lokmasından zevk alarak tadını çıkardık. Tabii soframızda ek olarak Nilgün hanımın getirdiği radika isimli bir ottan yapılmış nar ekşili salata ve eşinin koleksiyonundan aldığı Metaxa da vardı. (Bu arada ben de rejimimi bir günlük askıya almış oldum:))



Yemekten sonra otelin bahçesinde güzel bir gezinti yaptık, yediklerimizi bir nebze olsun eritmek için. Arka bahçedeki kedileri ve yavrularını sevdik. Çıkmak istemedim valla oradan:)



Son olarak, gerçekten hayatımın en güzel günlerinden birini yaşadıgım için başta Nilgün Hanım ve Melis Hanım olmak üzere bize tüm bu kadar güleryüzlü bir şekilde karşılayan tüm Hyatt personeline çok çok teşekkür ediyorum..Umuyorum bir başka cumartesi, başka bir menüde yine orda olacağım:))

7 comments:

  1. Anonymous2:36 AM

    canım süpersin ya, çok özendim falla.. ben de çikolata yapımı kurslarına katılmayı istiyorum :)) anonymous yani dilenk ;)

    ReplyDelete
  2. Yediklerin senin olsun, öğrendiklerini anlat :)))

    ReplyDelete
  3. Canm yaa tam da aklımda olan, yapmak istediğim şeyi yapmışsın.. Kim bilir ne kadar eğlenmişsindir;))
    Belki seninle birlikte katılırım yakında İstanbul'dayım;)

    ReplyDelete
  4. sssüpppper ya - hic yemek yapmayan ben yemek yapasim geldi :)

    ReplyDelete
  5. Dilenkcim, tesekkurler.Birlikte gidelim cikolata kursuna:P

    Kagittan Gemiler, merak etme ona da sira gelecek. Su yogun rejim donemi bitince tarifleri de yazarim..

    Esra, oyle eglenceliydi ki, mutlaka tavsiye ederim:)

    Ayciii, sen nasil yemek yapmazsin yaa. Bence sen bu yaraticilikla super yemekler yaparsin:)

    ReplyDelete
  6. Anonymous10:07 PM

    Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
    ekliycegim.

    ReplyDelete
  7. Sevgi çok teşekkür ederim yorumun için ne kadar incesin:) Malesef 2si de yok.. Ama buraya her zaman beklerim:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...