01 December, 2011

Kızımın odası


Bebek için ilk aşamada oda hazırlamaya pek gerek yokmuş aslında deneyimli olan herkes bana aynı şeyi söyledi ama hiç yapmamama rağmen bu sefer şımarıklık yaptım ve kızım için bir oda istedim. Sadece ütü masası ve çamaşırlığın açık olduğu boş bir odamız vardı. İstedim ki misafirler geldiğinde o odamız da artık bebek odası olmuş olsun..

İlk etapta bizim odamızda küçük bir yatakta yatacak kendileri ama şimdiden bir sürü eşyası olduğundan en azından yatı için kullanılmasa da depolama için kullanılıyor odası.

Önce Ikea'ya baktık, ama orada bile beğendiğimiz yatak, dolap, ve diğer eşyaları toplayınca oldukça yüklü bir rakam edince daha sağlam mobilyalar almak adına Masko'ya gittik ve oradaki neredeyse tüm bebek mobilya mağazalarını gezdik..Aslında hepsi birbirine benziyor. Bizimki de klasik birşey oldu pembelerin fazla olduğu. Ama pek umurumda olmadı, hatta hoşuma bile gitti odaya gelince.

Evimdeki birçok oda siyah mobilyalardan oluştuğu için buraya girince içim açılıyor doğrusu:)

Odadaki avize Ikea'dan üzerine aldığım bazı aksesuarları yapıştırmayı düşündüm ama sonradan böyle sade hali daha çok hoşuma gitti.Perdeyi ise anneciğim dikti. Işık kötü olduğundan perdeyi istediğim gibi fotograylayacak vaktim olmadı ama güzel oldu gerçekten..


Sadece emzirme koltuğum eksik, onu da acele etmedim odayı kullanmaya başlaığımız zaman Ikea ya da başka bir yerden bakarım diye düşündüm. Bir de sağ fotoğraftaki rafta henüz pek oyuncak olmadığından ıvır zıvır duruyor ama ona da koyacak güzel birşeyler bulacağım elbet..


Odayı Masko'da İstanbul Bebe&Genç Mobilya'dan aldık. Buraya özellikle yazmak istedim, çünkü çok mobilyacı gezdik ama çalışanları bize oldukça yardımcı oldular. Söz verdikleri herşeyi yerine getirdiler, sevkiyatı, vs herşeyi oldukça profesyoneldi, kısaca çok memnun kaldım, tavsiye ederim.

5 comments:

  1. Harika görünüyor Koza Bebek'in odası.. Ee, artık her şey hazır olduğuna göre gelebilir prenses..:)

    ReplyDelete
  2. Imgecim, çok teşekkürler:) Evet aynen öyle, gelebilir artık:P Bu arada seni de kaynar içmeye bekleriz sonrasında:)

    ReplyDelete
  3. tanrım ne guzel seyler onlar:)

    ReplyDelete
  4. Pek cici olmuş, sıra geldi minnoşun odasına kavuşmasına :))

    ReplyDelete
  5. Grace cok tesekkurler:) iyiki yorum yazmissin bu arada senin bloguna da bayildim:)

    Burcu; amiin, tesekkurler, benim fotograflarimi da amator olarak kiz kardesim cekecek, ama sitene baktik birlikte ilham aldik:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...