03 March, 2010

Bir oyun bir mekan



Vahset Tanrısı'nı izledim bu hafta. Öyle güzel yorumlar yazılmıştı ki sabırsızlıkla bekliyordum. Neyseki salondaki yerimiz de çok güzeldi pür dikkat izledik. Güzel miydi güzeldi.. Bu kadar iyi oyuncular bir araya gelir de güzel olmaz mı.. Ben özellikle Ülkü Duru ve Zafer Algöz'e bir kez daha hayran kaldım. Herkesin yazdıgının aksine Zerrin Tekindor'un oyunculugunu da gereğinden fazla abartı buldum. Çocuk oyunlarındaki gibi her hareketini çok abartı bir şekilde insanların gözüne soktugunu düşünüyorum. Kocaman insanlarız zaten bize geçiyor ne kadar sarhoş oldugu, ne kadar kendini kaybettiği, bir de gereğinden fazla vücut hareketlerine, zıplamalara gerek yoktu. Herkes onu Aşkı Memnu da izlemeye alıştıgı için ve buradaki rolü farklı geldiği için  değişik bulmuş olabilir ama ben kendisini farklı yelpazelerdeki rollerde pek düşünemiyorum. (mesela bir köylü kadını rolünde gözümde canlandıramıyorum)


Mekan olarak Taksim'de yeni açılan tavukçu BBQ Chicken'a gittik.. Kore'den gelen fast tavukları sevdim ben:) KFC ile pek aram yoktur ya da artık sıkıldım o yüzden güzel oldu. Ben özellikle ortada küçük küpler şeklinde görülen marine edilmiş turpu çok sevdim..Birlikte gittiğim arkadaşlarım pek sevmedi ama neyse:) Yolunuz düşerse atıştırmak için yeni bir alternatif işte:)

4 comments:

  1. Anonymous9:01 AM

    tavugu seviyorsan ve henüz denemediysen wienerwald'i benim icin dener misin :)

    ReplyDelete
  2. Rasocuumm, onu da denediim, sevdim:P Hatta ara sıra eve de getirtiyoruuz:P

    ReplyDelete
  3. Adana' da tiyatro izlemek için tiyatro festilanini ya da turneye gelen oyunları beklemek gerekiyor. Hal böyle olunca tiyatroya giden arkadaşları kıskanmamak elde değil. Benim yerime de izleyiniz lütfen. Selamlar

    ReplyDelete
  4. Kağıttan Gemiler, haklısın ben de eskiden iple çekerdim festivali:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...