13 March, 2010

Cumartesi pazaarııı

Persembe gunu annem geldi.Bugun de birlikte alısverişe çıkalım dedik:) Sabah Bakırköy pazarına gittik. Ne kadar yakın da olsam bi türlü gidememiştim. Ben pazarı seviyorum yaa komik oluyor, satıcılara çok gülüyorum.Zaten ben iletişim kurmayı severim alışverişte. Ve bazen ummadıgın şeyler bulabiliyorsun.. Birkaç kare fotograf ekliyorum..

Gerçi biz öyle baştan sonra her yeri dolaşamadık. Çok büyük, erken saatte gitmiştik kalabalık olmadan çıktık.. Ama aldıgım birkaç bişey oldu. Genellikle giyim değil de mutfak eşyasıydı ama olsun..


Şu soldaki sepetlere bayıldım.. Her rengi vardı. Zaten ben kutu manyagıyım, her çekmecenin, her dolabın her boşlugun içindeki eşyaları kutularım:)) Sağda ise orjinal parfümlerin birebir taklitleri vardı.. Tek farkı fiyatı hıı bir de kalitesi tabiii..Bunlar gibi herşeyin taklidi vardı..

Biz yarım saat kadar dolandıktan sonra rotamızı Olivium'a doğru çevirdik ve asıl alışverişimizi orada tamamladık.. Oraya varışımız da erken saatte oldugu için yine her taraf boştu.. Mng Outlet'e de daha saldırı olmamıştı.. Çok istediğim ve uygun fiyatlı birkaç şeye kalabalık olmadan sahip oldum:) oleyy:) Gec olmadan evimize donduk:) Annem şimdi aldıgım pantolonların paçasını kısaltıyor, ben de blog yazısı yazıyorum:))

Herkes iyi haftasonları!!!

3 comments:

  1. Sana da iyi hafta sonları ve annenle bol bol hasret gidermeler..:) Mango outletinden bir şeyler kapabilmiş olmanı da takdir ediyorum. Güle güle kullan..:)

    ReplyDelete
  2. Merhaba;
    yazını okuyunca nasıl da pazara gidesim geldi.çok severim ben pazarları.türkiyeye gittiğimde annemle mutlaka giderim bir posta da arkadaşlarımla.hatta izmire gittiğimde de funda annemle(kayınvalidem) giderim bostanlı pazarına.harika oluyor pazarlar.o kutucuklardan görüp çok beğenmiştim ben de bu gidişimde alacağım şimdi sen de göstermişsin ya aklım kalmış anladım:)çeşit çeşit bir sürü şey özellikle de mutfak malzemelerine bayılıyorum bende hepsinden alası geliyor insanın.hemen zaman geçmeli ben de gitmeliyim yaaaa cezayirde bir defa denk gelmiştim öyle bir pazara ama şimdi oraya çok uzaktayız.olsa da burda da gitsek gezsek keşke:)mango outlet de ayrı bir konu zaten.izmitte olmadığından istanbula geldim bir iki defa süper güzel şeyler vardı nasıl da ucuz şaşırmıştım.onu da denk getirmek tenha bir zamanda doyasıya gezmek ve alışveriş yapmak lazım.şanslısın.güle güle kullan aldıklarını:):)sevgiler

    ReplyDelete
  3. Imgecim çok teşekkürler:) Saadet dolu bir haftasonu:)

    Tugba, ben de çok severiim:) İnşallah en kısa zamanda gelirsin de buralara, pazar gezersin:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...