28 March, 2010

Haftasonu

Pırıl pırıl bir hava vardı. 2 gününde de evde duramadım dolayısıyla.. Hem spor yaptım bol bol ve hamladım, hem de gezdim.. Cumartesi günü Yüreğine Sor'u izledik.. Malesef her sinemada yok bu film ama neyseki vizyona veda etmeden gitme şansım oldu.. Çok sevdim ben.. Karadenizli olmamama rağmen çok ayrı bir sempatim var oraya ve vizyonda o yaylalar o kadar güzel o kadar doğal görünüyordu ki.. Film sıcacık, çok doğaldı, oyuncular iyiydi, hikaye de çok güzeldi. Bence kaçmadan siz de izleyin..


Sinema öncesinde karnımızı Şampiyonda doyurduktan sonra yukarıda görünen mekana sıcak çikolata içmeye gittik.. Aman Allahım yok böyle bir lezzet.. La Fontana diye küçük bir İtalyan restoranı (bir sonraki sefere pizzasını da mutlaka deneyecegim) yanında da aynı yerin Jadore diye çikolata dükkanı var. İçerisi küçücük, ama dışarıda masaları var, hem sade hem de aromalı sıcak çikolata isteyebiliyorsunuz.. Ben çileklisini içtim ve tadı damağımda kaldı Taksim'e her gidişte uğranılacak yerlerden. Birçok çeşit pastaları da var ve eminim onlar da çok lezizdir.. Uğramak isterseniz Galatasaray'ı geçtikten sonra Koska helvacısının sokağından sağa dönüyorsunuz, birkaç adım sonra oradasınız:)


Aynı günün akşamında ise ailemizin yeni üyesi Pamuk'la tanıştık.. Bizim evde değil kendisi ancak 15 dakika mesafesindeki abimlerin evinde olacak.. Onlara gitmek için bir bahane daha:) Ama çok sevimli bişey bi türlü bırakamadım kucagımdan...

5 comments:

  1. Anonymous12:17 PM

    pamuk çok tatlıııı :))

    ReplyDelete
  2. Daha izlemedim ben canım yeni üyeyi ye bayıldım ona

    ReplyDelete
  3. Merhabaaaa;
    önceliklee şampiyondan başlamak istiyorum..ayy nasıl da özledim..hani bu bildiğim şampiyon dimi süper kokoreçler yapan:)nasıl da canım istedi arkasından da midye yemek istiyorum ama:)pamuğa bayıldım ya nasıl bişey öyle..nasıl pofudukluk oo:)hoşgeldin diyorum ona yeni ailesine..sinemaya gitmeyeli de ne uzun oldu.eskiden her dak gidiyorduk ne güzel.beğendiğimiz yeni filmler geldiğinde hoop giderdik hemen.frigo da yemeyi özledim hem sinemada.artık haziranı bekleyeceğim bunun için de mecburen:)mutlu bir hafta diliyorum sana haftayı yarılamış olsak da:)güzel günler geçirmeye devam et:)sevgiler

    ReplyDelete
  4. Çilekli pasta, doyamıyorum sevmeye:)

    Edaa, yeni üyeye ben de bayılıyorum valla:P

    Tugbacım sen postların kadar yorum da yazıyorsun cok seviniyorum ben:)Evet bildiğin Şampiyon, pek yararlı değil ama çok leziz:)) Pamukumuz da çok şeker teyzesi sevgi manyagı olacak yakında:P

    ReplyDelete
  5. Pamuk'un yeni fotoları yokmu hiç yaaa ,, bu ne manyak sevimli bişi böyle

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...