24 March, 2010

Siz A.Ş.

Aylar önce almıştım bu kitabı ama bi türlü okuma fırsatım olmamıştı, tabi bir de canımın istemesi lazım. Herk zaman okunmuyor kişisel gelişim kitapları. Bazen sıkıyor insanı.Ama bu kitabı sevdim ben. Gaza getiriyor insanı:)

Kendi kişisel şirketinizin patronu oldugunuzda gelişim için neler yapabileceğiniz anlatılıyor. Kitapta bir sürü yerin altını çizdim ama baktım hangisini buraya yazsam tipik bir cümle gibi duracak. En iyisi siz hepsini okuyun..

Ama dayanamadım sonundan bir paragraf yazıyorum:

'Motivasyonun uzun süreli olmayacağını bilmelisiniz. Ama durun canım, duş almak da öyle değil mi zaten! Her sabah duşa girersiniz ve tertemiz olursunuz. Ancak günün sonunda yeniden duş almanız gerekir; tabii ertesi sabah da.

Sabahleyin kalkıp 'Neden yine duş almak zorundayım sanki!' diye düşünmezsiniz. Günlük rutininizin bir parçası oldugu için bunu yaparsınız. Tıpkı duş gibi, kendinizi düzenli olarak motive etmeyi de günlük rutininizin bir parçası haline getirin..

Hedeflerinizi güncelleyin ve bunların üzerinden düzenli olarak geçin....'

2 comments:

  1. Bir de ben yapabilsem.Teoman bir şarkısında diyor ya "Ne yaparsan yap,olmuyor bazen." Aynen öyle.

    ReplyDelete
  2. Yapabilrsin, yapabilirsin:))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...