07 November, 2011

Mutlu bayramlar



Yine günler girdi araya, Van'da deprem oldu, yüzlerce kişi öldü.. Haberlerde izlerken tesadüfen lise sınıf arkadaşımı (orada öğretmendi) gördüm. Çok üzüldüm.. Sonrasında ben bi üşüttüm pir üşüttüm, ilaç da almıyorum 2 hafta geçmedi, mide ve bağırsaktan başladı boğaz ağrısı, ciğerlere kadar öksürükle bitti. Hala biraz öksürüyorum ama daha iyiyim. Bir de bizim bilgisayar koca bilgisayar, laptop değil yattığım yerden de yazı yazamıyorum. Yani illa kalkıp çalışma odasına gelmek gerekiyor ki, her ayağa kalktığında kocaman ağır gelen bir kafa için bu pekte kolay olmadı.. Velhasıl yoktum ama geldim.. Hepinize iyi bayramlar diliyorum koca göbeğim ve ben:) Bu arada 36. haftamız doluyor Çarşamba günü, en kısa zamanda yeni göbek fotomla karşınızda olacağım..

*Resim buradan..

2 comments:

  1. senin günün de 2 mart mı?
    benim de 36.hafta dolacak çarşamba günü :)

    çook geçmiş olsun bu arada. iyi olduğunuza sevindim.

    ReplyDelete
  2. Banyosuyu, evet 2 Mart:) Yuhh bu kadar tesadüf olur, bakalım doğum günleri nasıl olacak?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...