22 November, 2011

38. hafta


Yarın itibariyle 38. haftamız dolmak üzere, (bilmeyenler için) bir bebeğin ortalama 40 haftada doğduğunu düşünürsek son 2 haftamız kalmış gibi duruyor. Tabii etrafta kız bebekler erken gelir diyen sayısı da fazla ama daha geçen ay kız bebek doğuran bir arkadaşım 42. haftasını beklemişti. Dolayısıyla ben söylentilere değil Koza hanımın ne zaman gelmek istediğine bakıyorum. Artık her hafta doktora gidiyoruz. Bu haftaki kontrolümüz Perşembe günü. Bakalım doktorumuz ne diyecek. Son gidişimde NST cihazına bağlamıştı. Oradan çıkan raporlar ve bebeğin durumu da iyi görünüyordu.. Bana olasılıkları, sancının nasıl tutabileceğini, nasıl bir durumda panik yapmam gerektiğini, hangi durumlarda sakin olmam gerektiğini ayrıntılı anlattı. Sağolsun sen zaten gitmen gerektiği zaman hastaneye gidersin çok panik değilsin dedi:) Evet günler sakin bir şekilde sancıları beklemekle geçiyor işte. Neyseki bu süreçte canım kardeşim de uzaklardan gelip yanımda olduğu için hasret de gideriyoruz.. Kendisi gelirken eli boş gelmemiş, getirdikleriyle de uğraşıyorum tabi:)


Artık nurtopu gibi bir tablet bilgisayarım oldu:)) Sağolsun kardeşim uykusuz gecelerde vakit geçirmem için benim gibi teknoloji özürlü ablasına çağ atlatacak bir hediye almış :) Henüz yeni yeni alışmaya çalışıyorum kendisine.. Ama artık blogları okumak benim için daha kolay olacak:) Bir de post yazmaya alışabilirsem çok güzel olur, zamanla artık:)  Bir de yiğeni için cici cici şeyler vardı hediye olarak, onları da bilahare fotograflayıp ekleyeceğim..

Son zamanlarda blogda tamamen hamilelik ve kızımdan bahsediyorum  biliyorum ama son zamanlarda hayatım bu oldu gerçekten:) Halen yazacağım alıiverişler, okuduğum bebek kitapları vs var. Ama en kısa zamanda son dönemde satın aldığım ve okuduğum kitap postları da gelecek...

11 comments:

  1. öff kız dediler erken dediler yalan çıktı,bir gelemediler :)
    senin bir de yapılacak işlerin, kardeşinle gezilecek yerlerin vardır.
    ben herşeyi bitirdim. patlıyorum sıkıntıdan :)

    ReplyDelete
  2. Banyosuyu, cok gezemiyorum aslinda genel olarak evdeyiz ama evet en azindan zaman daha hizli geciyor, hem kardesim sayesinde hem de rahatlik nedeniyle yapilmasi gerekenleri son ana biraktigimdan;-) az kaldi biraz daha sabir:P

    ReplyDelete
  3. Cok yakin gidiyoruz birbirimize. Kiz bebekler erken gelir denir ama yalanmis bence o, benim son 3 gunum ama hala bir belirti yok. Neyse saglikla gelsinle de, gec de olur degil mi? :) sevgiler..

    ReplyDelete
  4. Vakit azalmış görülüyor :) Bu arada o tablete Android kuruluyor diye biliyorum, haberin olsun :)

    ReplyDelete
  5. Acai-berry, ben de senin dogum haberini bekliyordum, hadi bakalim saglikla insallah;-)ben de hamilelik durumuna o kadar alistim ki nasil gelecekmerak ediyorum...

    Atacim tam adamina soyledin:-) icinde birseyler kurulu ama ben henuz en basic seylerini cozmeye calisiyorum...

    ReplyDelete
  6. hiii az kalmamıştanda az sağlıkla gelsin kavuşun :)

    ReplyDelete
  7. Ceydaa, amiin:) Önce benimki, sonra da seninki inşallah:)

    ReplyDelete
  8. Ayy çok az kalmışş, sağlıkla gelsin Koza bebek. Erken geç çok hurafe var. Bizimki adet tarihime göre tam gününde gelmişti. Dakik bir kız doğurdum:)

    http://nils-mum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Nilsmum super senin dogum hikayesi. Bu hafta 39 dayiz bakalim bizim kiz ne zaman tesrif edecek;)

    ReplyDelete
  10. Oww göbeğe bak kocaman olmuş :)

    ReplyDelete
  11. Siu, son haftalarda öyle hızlı büyüyor ki:))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...