17 November, 2011

Evdeki ilk günüm..



Dün itibariyle doğum iznine ayrılmış bulunmaktayım. Dün açıkçası şirketten giderken biraz burukluk oldu uzun süre yokum diye ama tabii bugün çalar saat olmadan uyanıp güzel bir kahvaltı yapmak, hele ki de yaklaşık 1 yıldır görmediğim kardeşimi karşılayacak olmak içime ayrı bir huzur ve mutluluk katmıyor da değil:) Hele ki bir de Koza hanım gelsin o zaman eminim zaman çok hızlı akacak..

Dün bana çok güzel bir baby shower partisi yaptılar ofiste.. Pembe güzel bir pasta ve süslenmiş toplantı odasında.. tabi apar topar gittiğim için pastanın fotosu yok. En son gitmeden oda kapısını çektim.. Çok esprilidirler kendileri de:)

Ee artık evdeyim, daha çok post yazabilirim.. Sanırım son zamanlarda yazacağım postlar bebek ve onun alışverişleri üzerine olacak:) Herkesin ilgisini çekmese de belki birileri faydalanır küçük tecrübelerimden:)

Görüşmek üzere...

2 comments:

  1. geri sayım başladııı..tadını çıkar evdeki bu boş günlerinin:o)

    ReplyDelete
  2. Tubacım, bol bol dinleniyorum, bir de arada hareket etmeye çalışıyorum:) Ve tabi keyifli hazırlıklar da var. Minik minik çamaşırları yıkıyor odasının ayrntılarını hazırlıyorum:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...