07 March, 2008

Benden, benden, benden..

Uzun sure geciyor yine, bana ruzgar gibi ama gelip bloguma bakinca ooo ne kadar cok olmus diyorum. Bu sure icinde yine calistim calistim calistim, arkadaslarimi ozledim:( (Adana ozlemim geldi yine benim.) Annemle asure yaptik.. Komsulara dagittim, evin kizi olarak degil de evin hanimi olarak komsularla muhatap olmak komik bir duygu:P Arkadaslarim geldi.. Ilk kez muffin yapmayi denedim gayet basarilydim.

Bir de film izledim. Robin Williams'in basrolde oldugu iyi vakit gecirten cerez bir film izledim :Cik Aramizdan. Ben bu adami seviyorum yaa, bana cok iyi geliyor:) Bu filmde de evlenecek ciftlere cesitli testler yapan bir pederi canlandiriyordu.. Keske bizde de oyle din adamlari olsa denecek cinsten bir peder..Yaptigi testler cok komikti. Evlenince basiniza gelebilecek kotu olaylari bastan gostermeye calisiyor.. Kavgalar, bebekler, aileler... Gayet eglenceli 2 saat gecirdim.. Annemin deyimiyle :Agzimda bir fiyonk:)


Simdilik istikrarli bir sekilde spora devam etmeye calisiyorum ara sira aksakliklarim oluyor ama birakmak yok..

Yarin icin " Bir Anarsistin Kaza Sonucu olumu"ne (Devlet tiyatrosunun oyunu) bilet almistim ama oyunculardan birinin rahatsizligindan dolayi Sersemler Evi'ni izleyecekmisim.Onu da sonra anlatirim...

2 comments:

  1. Spor icin oksijen lazım,oksijen için de açık hava...

    ReplyDelete
  2. Ikisini Istanbul'da bulamadigim icin de kapali mekanda spor yapiyorum:) Memnunum:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...