26 July, 2010

Haftanın sonu


Bu haftasonu Dino geldi bize. Cuma akşamından Pazar'a kadar birlikteydik. Evimiz için 'hayatınızda verdiğiniz en güzel karar' dedi.. Çok mutlu oldum:) Bizim için de tatil gibi oldu. Yedik, içtik, dedikodu yaptık, çok güldük.. Birlikte pazara gidip en taze meyveleri seçtik:)Sonra kendimize lezzetli yemekler, buz gibi meyve salataları hazırladık..

Havuzu sadece spor amaçlı kullanan ben Cumartesi tüm öğleden sonrayı şezlongda kitap okuyarak geçirdim..İnsan tek başınayken öyle yayılamıyor.. Son zamanlarda okuduğum kitaplar tam yaz kitapları olduğundan buraya yazmıyorum hiç. Hatta bir tanesi de dergiden çıkan bir kitap, o kadar yaz kitabı işte..Oturduğum her an bana eşlik ediyorlar ama sırada da bir sürü bekleyenim var daha. Az kaldı, topluyorum kendimi.

*yukarıdaki laf hoşuma gitti.. buradan:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...