05 January, 2010

Soul Kitchen


Neler oluyor bilmiyorum, günler otomatik pilota baglanmıs sekilde hızlı, sıradan olarak geciyor. Hiçbir kış bu kadar sıkıcı gelmemişti bana. Günler o kadar kısa ki, yapmak istediğim hiçbir şeyi sığdıramıyorum içine..

Artık bir silkinme zamanı, dogum günüm de geldi, gecti. 26 yasındayım artık.Sagolsun beni düşünen insanlar var hep etrafımda, iyi olmam için ellerinden geleni yapan. Yine yalnız bırakmadılar beni küçük çaplı ama büyük eglenceli bi dogum günü geçirdim:)


Bu hafta 2 film izledim. Birisi tabiki Yahsi Batı idi. Simdi onunla ilgili cok fazla yazmak istemiyorum. Cem Yılmaz’ı cok severim ve her ne kadar dekoru, kostumleri, çekimleri beğenmiş de olsam, benim beklentilerimi karşılamadı. Kısaca budur.


Dün akşam ise Soul Kitchen’ı izledim. Cok cok sevdim ben bu filmi. Konusu söyle: Zinos’un işlettiği restoranda işler yolunda gitmiyor. Bir yandan da kız arkadası Nadine Şanghay’a taşınıyor. İşleri yoluna koyup gitme niyetinde Zinos. Ama restoranı devredeceği kişiyi bir türlü bulamıyor. Kısaca bu, ama filmde hersey ters gitmesine rağmen cok guldugunuz bölümler var. Oyunculuklar cok cok iyi. Zaten Fatih Akın’ın da birçok filminde aynı oyuncularla çalışmasının bir sebebi olsa gerek değil mi. Birol Ünel de yine cok iyiydi ancak öyle bir sahne vardı ki sinemadaki herkesi kopardı. Misafir oyuncu olan Ugur Yücel’in rolü de kısa ama tatminkardı. Sonuc olarak eger son günlerde izleyecek film arıyorsanız, gidin, siz görün:))

4 comments:

  1. Anonymous11:47 PM

    canim, gecmis dogumgünün kutlu olsun, soulkitchen benim de cok görmek istedigim bir film, iyiki hatirlattin, bir bakayim en yakin nerede varmis, yahsi bati konusunda sana katiliyorum, yüksek sesle güldügüm hic bir sahne olmadi, en fazla gülümsedim, ama yine de seyri güzeldi, zaten tahmin ederek gitmistim,

    ve evet kis cok rahatsiz edici bir mevsim :) hele bu sene, dogru düzgün kis geldi demeye bin sahit ister, lodos bizi manyak etti :)

    ReplyDelete
  2. soul kitchen rocks :)

    ReplyDelete
  3. Filmin sloganlarından birisi de John Lennon'ın "Life is what happens to you while you're busy making other plans " sözü.

    ReplyDelete
  4. Soul Kitchen'ın müzikleri de filmde adeta bir oyuncu rolü üstlenmiş. Oldukça başarılı bir film olmuş, izleyenler çok şanslı bence.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...