21 January, 2010

Mimmmimmiimm



İmgecim beni mimlemiş ve 7 ilginç özelliğimi yazmamı istemiş.. Aslında bu mimleri okurken sevindim, garip özellikler sadece bende değilmiş diye.. Şimdi bakalım benimkilere..


1- İşyerinden yazdıgım için işle ilgili bir özellik ilk sıraya yerleşti: Ben bilgisayarda tüm sayfaları bir sıraya göre acarım. İlk sırada outlook vardır her zaman sonrasında kullanım yogunlugu sırasına göre devamı gelir. Olaki ilk sıralarda bi sayfa yanlışlıkla kapandı ya da outlook hata verdi, tüm sayfaları kapatıp tekrar aynı sırayla geri açarım:)

2- Kapının kilitlenmesi konusunda da başka bir takıntım var. Kapıyı kilitledim mi diye bakmak için kaç kere 4 kat inip geri çıkmışlıgım hatta durakta beklerken aklıma takılıp geri dönmüşlüğüm çok vardır. Allaha şükür başıma da öyle çok büyük bir hırsızlık olayı gelmedi ama nedense 100 kere kontrol ederim.. Bazen abarttıgımı biliyorum..

3- Şimdiii bu ilginç bir özellik mi bilmiyorum ama ben tatları karıştırmayı cok severim. Tatlıyla tuzluyu hep bir arada yerim. Bana cok normal geliyor ama sofrada birlikte oturdugum herkes şaşırdıgı için burada da yazmak istedim.Mesela peynir ve bal, yumurta ve recel ve daha burada midenizi bulandırmak istemediğim için sayamadıgım birçok şekerli ve tuzlu besini karışık yiyebilirim. Nasıl olsa midede karışıyor dimi ama:P

4- Hiç boş duramam.. Bu ilginç mi şimdi diyeceksiniz ama benimki şu boyutta: mesela televizyonun karşısında hiç boş boş oturamam, mutlaka elimde bir şeyler vardır, ya bulmaca çözerim ya bir şeyler dikerim, ya yemeklik bir malzeme doğruyor olurum. Evin içinde mutlaka bir şeyler yapıyorumdur, bir odadan diğerine yürürken bi yerleri toplarım..Sonra dışarda biryerlerde oturup bi şey beklerken mutlaka çantamda kitap vardır ve onu okuyorumdur, yada bir şeyler asla boş duramam. Kardeşim bana: iyiki çalışıyorsun sen diyor.. En azından işe gidince birkaç saat oturdugumdan dinleniyormuşum: ) Yani kısaca benim hiçbir şey yapmadan boş boş oturdugum zaman sayısı cok kısıtlıdır, ya hastayımdır ya da gerçekten bir şey yapacak halim yoktur, ya da sevgilim kızmıştır otur artık diye:P..Dünyadaki en az üşengeç insanlardan biridir bu blogun sahibi..

5- Konusurken ‘biliyor musun u’ cok katarım cümlelerime.. Şöyle ki: birisi’ ... magazası nerde’ diye sordu diyelim ‘’Nerde biliyor musun? Meydandan şuraya dogru yürü vs vs devam ederim’’ ya da ‘.. nu nasıl yaparsın ‘ diye sordu ‘nasıl biliyor musun diye başlarım’ . Vazgeçmeye çalıştım ama olmadı bir çok arkadaşımın dikkatini çeken bir özellik bu, ben de sonradan farkettim:))

6- Yön duygularım fazlaca gelişmiştir. Yani bir yolda yürürken mesela geçtiğim her mağazaya her köşeye dikkat ederim, hepsini aklıma kazırım. Bulundugum yere hep farklı yollardan gidip bir çok yerini öğrenirim. Arkadaşlarım bana çok adres sorarlar, ben de kroki çizer gibi tarif ederim..

7- Sonuncu olarak düşündüm düşündüm saçlarım geldi aklıma. Şöyle ki saçlarına çok bağlı olan kızlardan olamadım hiçbir zaman, upuzun saçlarımı çok ani kararlarla kısacık kestirip arkadaşlarımı şaşkınlığa ugratırım hep. Uzun süredir bu manyaklıgı yapmadım o yüzden dipleri kaşınıyor, her an böyle bir sürpriz yapabilirim!!

İşte benimkiler bunlar, aslında bazen düşününce çok daha ilginçleri de ortaya çıkıyor ama bugunkü ruh halimle bunlar geldi aklıma. Sıra sizde:

1-Tatlı hamiş Çiğdem
2-Hemşerim Esra
3-Diğer hemşerim Kagıttan Gemiler
4-Surekli sorgulayan Bahri Kapar
5-Çilekli Pastam
6-Zeynep
7-Mügemmell

Yazmak isterseniz zevkle okuruz. Ama tabii ki sizin keyfinize kalmış:)
Bu arada ödülü alanların, yukarıdaki fotografı yayınlaması, kendi hakkında 7 ilginç şey yazması, 7 kişiyi linklerini vererek ödüllendirmesi ve kendini ödüllendireni belirtmesi gerekiyormuş.

2 comments:

  1. Nymphea, nasil yapiliyor bu :)Ben yeniyim de :)saka saka...Yazinin sonunda yazdiklarini uygulayacam...

    ReplyDelete
  2. Teşekkürler. En kısa zamanda cevaplar geliyor.
    Selamlar

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...