31 May, 2007

Sabah kahvesi ya da kahveli sabah:)


Ben de mi kahve bagimlisi olduummm??? Kucukken annemin dedigi kararirsin laflari oldukca ise yarardi halbuki. Pek aram yoktu kendileriyle. Sonra yavas yavas fal bakanlarin yaninda oyle icerdik. Universitedeyken de Adana'da vazgecilmez mekanlarimizdi kahveciler ama gittigim sayi haftada 2'yi 3'u gecmezdi. (Bu arada ben okulu hala bitirmedim ki:( Ne oyle universitedeyken lafi falan!)) Ama ise baslayinca anladim ki ben 8 aydir kahve iciyorum ve de artik bigun icmeyince canim istiyor. Hem nescafe hemde Turk kahvesi:) (Gerci yemegin ustune Turk Kahvesi tadini hic biseye degismem) Yine bir gun basladi ve yine elimde kupam sabah kahvesi iciyorum.Yeni bir ay da basladi. Hayirli olsun Haziran:) Neseli bir yaz istiyorum kendime... ve herkese...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...