24 May, 2007

Incelikler yuzunden..*


Haftasonu dayim burdaydi, yine kucuk bir Turkiye turu sonunda ugramis Istanbul'a.Ama sonunda dogru durust vakit gecirebildik.Adanayi anlatti, kizlari, anneannemi, kendi yaninda calismakta olan arkadasimi:) Cok ozledim yine ama bu sefer az kaldi. Gidiyorummm.Hem de 2 kere.Sinavlarim cok alakasiz gunlerde oldugundan ve is yerimden o kadar izin almamin imkansiz oldugumdan 2 kere gidip geliyorum.Olsun yine de mutluyum.Yolculugu severim.Gerci keske en azindan birinde otobusle gidiyor olsaydim daha iyi olacakti.Ama o kadar saatten sonra sinava girmek zor olurdu.Son gunlerde elimde surekli ders notu, otobuste, evde yolda her yerde okuyorum.Umarim bu sefer son olur.Artik yuregim kaldirmiyor.Bu haftasonu yine eve kapatiyorum kendimi..

* * *
Uzun zamandir spor yapmak istiyorum ama ben malesef bu sehirde spor salonu disinda duzenli spor yapilabilecek bi yer bulamiyorum.Hele ki ben sehrin ortasinda oturuyor ve sabah 6.15 de evden cikiyor aksam da 20.00da donuyor oldugum icin benim icin daha da imkansiz hale geliyor. Spor salonlarini da ben sevmiyorum.Eskiden bankadayken, isyerinde spor salonuna gidiyordum ama simdi o da yok.Evde basliyorum; egil, kalk, egil, kalk... aynanin karsisinda yapiyorum biseyler o da tabi duzenli olmuyor. En sonunda gecen hafta annem geldiginde (aylar once bir dergiden cikan) pilates cd sini koyup karsisina gecip biseyler yapmistik.Onunla oyle spor yapmak cok eglenceliydi. (kendisi benden daha atletiktir.Adanada her gun duzenli yuruyus yapar ve haftada 2 gun de yuzmeye gidiyor) Neyse iste ben de o cd de takilip kaldim ve eve gittigimde pilates cd si karsisinda egilip bukuluyorum.Cok eglenceli:) Yani en azindan bir programla spor yapiyorum.Hatta o dvd den skilip yeni bir tanesini daha aldim:) Tavsiye ederim..


Son zamanlarda taktigim bir de muzik grubu var: Pinhani. Gerci cok yeni degil sanirim albumleri. Ama gecende Istiklal de girdigim bir kitabevinde duydum ilk kez Istanbul'da adli sarkiyi.Her sarkiyi oyle ilk dinlediginde sevmez insan ama ona kanim kaynadi.Hem sozleri de bana cok uygun..Sonra bir baktim ki ev arkadasim albumlerini almis bile.Ben de simdi onlari dinliyorum surekli:))


Kaçamayip da saklanan kedicikler gibi
Sigindim senin sicakligina
Sevemiyorsan istanbulu benim gibi
Kaçalim yine bozkirlara
Istanbulda kimim var, kimin için bu toz duman
Istanbulda neyim var, ne kaldi ki kalabaliktan
Yere düþünce kirilmayan bir oyuncak gibi
Alistim ben yuvarlanmaya
Istanbulda ne kaldi ki

* Kulagimda kulaklik: "Ben bu yuzden, incelikler yuzunden belki daha cok uzuldum"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...