19 October, 2012

Geç kalmış 10. ay yazısı




Bu 10 ay icinde bakalim elde ne var:

*Ayaga kalkabilen
*Yuruteci cok seven
*Anne isten gelince gulucukler atan
*Bazen ciddiyetiyle korkutan
*Sebze corbasini halen sevmeyen
*Yediklerini kusmasin diye anneye 40 takla attiran
*Yemek yerken annenin soyledigi 1 Aslan miyav dedi sarkisini cok seven
*Aynalara bayilan
*Banyo yapma hastasi
*Malesef ayakta sallanarak uyuyan
*1 haftadir kendi odasinda tek basina yatan
*Anakucagindan arac koltuguna terfi eden
*Artik gunde bi defa gece uyurken anne sutu alan
*Salincagi cok seven
*Cok sukur ki cok da yaramaz olmayan

....Bir bebek....

*Halen anne olduguna inanamayan
*Haftasonlarini iple ceken
*Bir kahkahaya tav olan
*Bazen yemeye, uykuya, dus almaya bile zaman bulamayan
*Hep uykusu olan
*Ise giderken biraz buruk
*Genelde yorgun
*Hep telasli
*Ama cok mutlu

...Bir anne var....

2 comments:

  1. ne kadar kisa ve oz anlatmissiniz , ben her seferinde nasil anlatsam nereden baslasam diye strese giriyorum :)her hareketi olay oldugu icin :)

    Siz ne kadardir yurutec kullaniyorsunuz ben de kullanmak istiyorum su an 7 aylik ama benim oglum 9 ay gelisimi gosteriyormus :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim;-) Kelimeler yetmez aslinda boyle mucizeye ama anlatabildigim kadar;-)

      Aslina bakarsan ben yurutec almayi dusunmuyordum, ama bi arkadastan gelince arada kullanmaya basladik, bizim kizin da hosuna gitti. Bazi doktorlar onermiyormus gec yurumesine neden oluyor ya da ayagi duz basiyor diye, ama ben cok uzun sureler kalmadikca cok sorun olacagini dusunmuyorum.

      Kendileri sinyal veriyor aslinda, sen bastirdiginda ayagina yetrince guc verdiyse bence deneyebilirsin. Ama cok uzun sureler tutma istersen. Ben yuruteci seviyor dedim ama 1 gunde maksimum yarim saat duruyir icinde, ama o ozgurluk ona yetiyor;-)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...