02 December, 2011

Doğumu bekleyen Niffea



Dün doktora gittik, kendisi benim bir odadan diğer odaya geçiş hızımı görünce 'bu yürüyüşle hiç doğum yapacağa benzemiyor'  demiş arkamdan:) Pazartesi günü yeniden görüşeceğiz. Şimdilik keyfi yerinde bebeğin. Yani çok şükür suyu vs yeterli görünüyor. Kilosu da 3.300 civarındaymış, tabiki yanılma payı var dedi doktor. Artık kendisini bekliyoruz, ziyaretimize gelenlere ikram edeceğimiz çikolatalar da yukarda. İlk sıradaki sepet Adana'da bir komşumuzun bana hediye olarak hazırladığı gümüş rengi çerçeve magnet ve lavantalardan oluşuyor, üzerinde de 'Hosgeldin Koza Bebek' yazıyor. 2. sıradaki kapı süsünü internetten daha önce bi siteden bulmuştum. Daha sonra Eminönü'ne gittiğimde Jolie'den buldum aynısını ve aldım, üzerine de sağolsun Nazo pembe keçeden harflerle Koza yazmıştı. Benim kapı süsüm hastane çantamda olduğundan çıkarıp fotoğraflayamadım o yüzden hangi siteden bulduğumu hatırlamadığım bu resim kaldı ortada:) İkram edeceğimiz çikolatalar ise beyaz pembe puanlı kumaşla kaplanmış beyaz bir sepetin içinde bizim yine Jolie'den aldığımız kalpli kutular ve güzel kurdelelerle süslenmiş çikolatalar..

Eee ikramlıklar da hazır, sırada büyük misafiri sabırsız bekleyiş var:))


2 comments:

  1. Çok az kalmış inanmıyorum :)

    ReplyDelete
  2. Siucum ben de inanamiyorum ve de sabirsizlaniyorum da artik;-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...