17 July, 2011

20. Hafta


Hamilelik yazılarına geç başladım.. Kısaca bugüne kadar nasıl geçti, onu anlatayım. Öncelikle şunu söylemeliyim ki oldukça rahat bir hamileyim, hatta öyle diyebilirim ki pek sevgili eşim hamile ben sadece bebeği taşıyorum.. O benden çok daha heyecanlı :) İlk 3 ayım klasik olarak mide bulantısı ve kusma ile geçti ancak ben normalde midem bozuldugunda da çok etkilenen bir insan olmadığım için sadece tuvalete girip çıkar gibiydim..  Ama gerçekten çok ilginç, daha sabah uyanır uyanmaz mide bulantısıyla kalkıyorsunuz, sonra da tüm gün her kokudan etkilniyorsunuz. Sabah servise parfüm sıkmış birinin binmesi, yemekhane, her koku, her yerde hazır.. Ama galiba ben dirayetliyim öyle kimseye belli etmeden geçirdim bu süreci:) Bu arada pek aşerdiğim de söylenemez, yediğim kilolarca eriği saymazsak. Ama ben her yıl erik çıktığında bu kadar çok yerim o yüzden bana pek değişik gelmedi:)


İçimde de cinsiyet konusunda hiçbir tahmin yoktu. Nedense etrafımdaki insanların %95'i erkek diye tahminde bulundu, ben de en önce sağlıklı olsun diyordum tabi ama 2 kız kardeş olmamızın ve annemle olan ilişkimizin de etkisiyle içten içe kız istiyordum.. 15. haftada doktora gittiğimizde cinsiyeti öğrendik, ben de eşim de havalara uçtuk:) Tabiki hala sağlıklı bir şekilde dünyaya gelmesi ilk temennimiz.. İsim konusunda da karar verdik sayılır. Gerçi eşimin ve benim ik andan itibaren çok sevdiğimiz ve sıcak bulduğumuz isim etraftaki insanlara çok da sıcak gelmedi ama %99 onu koyacağız, şu andan sonra kararımız değişirse bilemem tabi.



Bugüne kadar 3,5-4 kilo aldım, doktorum gayet iyi gittiğimi söylüyor, elimden geldiğince yürüyüş yapmaya ve abartı yememeye çalışıyorum. Yararlı şeyleri yiyorum tabi ama gereksiz pasta böreği de hamileyim diye çok abartma dedi doktor:) Keşke bir de etrafımdaki insanlara söylese.. Hamileliğin en güzel yani etraftaki her ama herkes seni öyle şımartıyor ki:) Ailemi saymıyorum zaten ama işyerimdeki herkes de sağolsun oldukça hoşgörülü ve düşünceliler.. Bazen hiç bitmesin de istiyorum tabi.. Bu kadar kilo aldım ama insanın vücudu değişik bir biçimde etkileniyor, genişliyorum sanki.. Bu hafta karnım ilk kez çıkmış gibi göründü gözüme. Pantolonlarımı düğmesi açık giyiyordum ne zamandır, bu hafta fermuar bile açılıp üzerine uzun bluzlerle kapatarak kullandım. Artık annemle  konuştugumuzda ayıp sen de giymiceksen kim giyecek hamile kıyafeti dedi (söylemesi ayıp kendisi tekstille, hem de hamile kıyafetleriyle uğraşıyor da) Ben hem henüz ruhen o pantolonları giymeye hazır olmadığımdan hem de Adanadan biri gelince getirir diye üşendiğimden henüz gerek yok diyordum. Ama bugün kargom gelince aslında ne kadar rahat olduklarını gördüm. Bundan sonra elimden geldiğince haftalık foto da eklemeye çalışacağım, işte bu hafta, ilk kez hamile kıyafeti ile göbeğimi ekledim:)

Bir sonraki hafta görüşmek üzere:)

10 comments:

  1. O zaman ''ye ekşiyi doğur ayşeyi'' hurafesi sende doğrulanmış oluyor :)) Bana da herkes canımın ne istediğini soruyor ısrarla bu ara hiç bir şey istemiyor halbuki!!

    ReplyDelete
  2. Serpilcim, evet kısmen öyle de diyebiliriz:) Senin cinsiyeti belli oldu mu? Kaçıncı haftadasın. Sevgiler..

    ReplyDelete
  3. ne güzel.. sağlıkla gelsin bebeğin:)

    ReplyDelete
  4. Çok sevindim. Kız annesi olmak ayrıcalıktır. Selamlar

    ReplyDelete
  5. tebrik ederimm :)) sağlıkla gelsin minnakk

    ReplyDelete
  6. aaa çok sevindim :) tebrikler:)

    ReplyDelete
  7. Bng, çok teşekkür ederim:)

    Kağıttan Gemiler, valla sanırım öyle, senden uzmanlık alanın konusunda bilgi alırım artık:P

    Nzn, çok teşekkürler:)

    Nevalcim, canım çok sağol:) öpüyorum..

    ReplyDelete
  8. Ne güzel pozlar vermişşş minik kuş!!! Çok duygulandım hem seni hem tatlı yeğenimi görünce... fotolara devam, buraya koymasan da bol bol poz ver :D

    ReplyDelete
  9. Denizcim çok sağol:) Sana bilahare maille de foto gönderirim. Öpüyorum..

    ReplyDelete
  10. nymphea,

    yoğun bir zamandan geçtiğim icin eskisi gibi blogları düzenli okuyamıyorum - seni tekrar burda görmek cok sevindirdi beni. hemde gelişin tek olmamış.

    güzel haberlerle gelmişsin.
    sevindim.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...