13 August, 2009

PIERRE LOTI




Cok merak ediyordum sonunda gidebildim. Yillik iznimizin Istanbul’da gecirdigimiz kisminda bir sabah kahvaltimizi Pierre Loti’de edelim dedik. Internette Aziyade Restaurant’in kahvaltilarinin guzel oldugunu okumustum, ayrica acik bufe kahvalti 17tl idi. Ancak iceri girdigimizde cok kalabalik oldugunu gorduk ve acikcasi ortam da pek hosumuza gitmedi. Bari Pierre Loti kahvesine gidelim dedik. Girdik, cok guzel bir manzara, poti kareli kirmizi beyaz masa ortuleri ve eski tahta sandalyeler, hava guzel atmosfer guzel, nitekim yiyecek bir sey yok. Ben anlamiyorum yaa nasil bir isletme anlayisidir bu (tamam belediyeye ait ama boyle bir yerde nasil yiyecek olmaz!!!) Garson 10.00dan sonra tost geldigini soyledi (ama saat 10.30 idi)-biz saati hatirlatinca da ne zaman gelecegini bilmedigini anlatti. Biz de cikip disardaki seyyar saticidan simit ve ucgen peynir aldik. Kahveden de caylarimizi alarak guzel bir masaya oturduk.




Yalniz benden bir tavsiye: Pierre Loti sabahlari fotograf cekmek icin hic uygun degil, eminim ogleden sonra cok daha guzel oluyordur gunesten dolayi. Iste cektigimiz birkac foto… Cok fazla turist vardi – son zamanlarda her yerde turistlerin elimize tutusturdugu makinelerle fotograflarini cekmek zorunda kaldik hep;)

Oraya kadar gitmisken teleferiğe de binmeden olmazdi, biz arabayla tepeye kadar ciktigimiz icin teleferikle asagi inip geri donduk. Genel olarak Pierre Loti (hele de hafta ici) guzel vakit gecirilebilecek guzel manzarali bir yer, ancak daha guzel bir kahvesi olsa tadindan yenmez..


Hafta sonuna geri sayım da başladı:) Mutlu bir cuma olsun herkese..Benim hafta sonum bayagı yogun gecicek, en kısa zamanda anlatırım ayrıntıları:P

2 comments:

  1. Çok özledim hakkatten. Bu sene gelemedim ve feci depresyona girdim.

    Simit, bildiğin simit bu kadardamı özlenir!? Üçgen peynirle yenmez ayrıca simit. Tam yağlı sert inek peyniriyle yenir. Sıcak mıcak umrumda olmaz, kilosuyla yerim vallahi.

    Sevmiyorum artık blogunu bana Istanbulu özlettiriyo! Manzara çok güzelmişşmiş hava atmosfer güzelmiş miş! Ayıp ya!

    ReplyDelete
  2. Flowcum, o kadar uzaksin demek:( Yaa ben de simiti inek peyniri ve domatesle yemeyi tercih ederdim ama napalim:P Seni duyunca buna da sukrettim.. Yaa koymayim mi yani fotograf:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...