28 June, 2009

Halimiz Duman



Dün akşam Turkcell Kuruçeşme Arena'daki Duman konserini izledim. İnanılmaz iyi vakit geçirdim. Grubun son çıkan 2 albümünü de çok begenmiştim zaten. İlk dinlediğim andan itibaren şarkıları sanki yıllardır biliyormuşum gibi hissetmiştim. Konserde de en çok yeni albümlerini dinledik. Kardeşim eskilerde kaldıgı için bize katılmakta güçlük çekti ama yine de eğlenceli bir konserdi.


Konser öncesinde trafiğin çok kötü olabileceğini göze alarak erken saatte Denizle Taksimde buluştuk.Ordan otobüsle Ortaköy'e geçtik. Trafik düşündüğümüzden çok daha iyiydi. O yüzden Ortaköy'de inip bir mola vermeyi, sonra da Kuruçeşmeye yürümeyi kararlaştırdık. Küçük bir Ortaköy turu yaptık, tabi ay sonu olduğundan ben standlardaki takılara pek saldıramadım ama gözüm üstlerindeydi:) Oradaki aksesuarlar hep farklı oluyor.. Gezdikten sonra wafflelarımızı da yiyerek enerji toplayıp yürüdük. Hava çok güzeldi iyi ki de yürümüşüz.


Konsere erken ulaştık, ortam çok güzeldi. Öyle bir yerde konser izlemek gerçekten büyük bir şans. İlk kez geçen yıl Mark Knopfler konserine gitmiştim Kuruçeşmede. Bu sefer farklı olarak tirübünler vardı, zaten biz de oturarak izledik. Gerçi ayakta konser izlemenin tadı bir başka oluyor, ama tirübünler de gayet güzeldi. Ön tarafta ayakta izleyenlerin yaş ortalaması daha düşüktü, biz orta yaş grubuna girdik heralde bu konserde:) Ama çok güzel bir seyirci vardı, tüm şarkılara herkes eşlik etti. Konser sırasında 1- Cengiz Baysal'ın gruba ve şarkılara çok şey kattığını 2-Ses kirliliği nedeniyle yapılan uygulama sonucunda sesin çok düşük olduğunu 3- Işıkçıların müthiş çalıştığını düşündüm. Her şarkıda inanılmaz uyumlu ve ritmik şekilde ışıklar vardı. Belki normali böyleydi ama bilemiyorum benim ilgimi çekti, gayet iyiydi.. Konseri Lem yelid ve löp yutan sözleriyle tepki alan Rezil parçasıyla bitirdiler, çok da güzel bir son oldu ama sonrasında yapılan tezhüratlara dayanamayıp kulisten geri çıkarak bir kaç şarkı daha çaldılar. Böyle güzel bir konserde bizim payımıza da bol bol alkışlamak düştü:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...