19 April, 2009

Smart Blogger


Esra'cım bana Smart Blogger odulunu gondermiş. Kendisiyle yeni tanıştık ama o kardeşimle onceden tanışıyormuş. Esra benim çocukluk fotografımdan tanıyınca blog uzerinden tanıştık biz de:) Sayfasını çok güzel hazırlıyor. Bana Smart blogger ödülünü göndermiş..Öncelikle teşekkür ediyorum..


Ödülün çeşitli kuralları varmış.
1 - Ödülü veren kişinin linkini yayınlamak: Yukarıda da yazmıştım : Esra
2 - Ödülü layık gördüğün blog sayfasını yayınlamak: Ben de yeni tanıştıgım bir diger hemşerime gönderiyorum:) - Kagıttan gemiler -
3 - Ödülü layık gördüğün kişiye haber vermek. (hemen veriyorum)

1 comment:

  1. Rica ederim Nilüfer;) Hemşerim olduğun için değil, sayfan bana çok sıcak geldi;)

    Ayrıca ben teşekkür ederim sayfamı güzel bulduğun için;)
    Sevgiler

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...