11 February, 2009

I Love Your Blog


Yass cıgım beni mimlemese yine yazacagım yoktu:( İşyerimiz taşındı ve 10 gündür internetimiz yok:( Çok komik bi durum bu, benim aklım hala bazı teknolojileri almıyor. Sorunun telekomla filan alakası yok, bizim şirketin merkeziyle alakası var. Herneyse yani son günlerde evde de çok vakit ayıramadıgımdan, ne bloguma bakabiliyorum, ne gazetelere, ne mailime, ne bankamın internet şubesine, hiçbir yere dogru düzgün bakamadım. İnsanın eli ayagı olmuş internet gerçekten..Hiç bu kadar zor olacagını tahmin etmemiştim:P


Gelelim mim konusuna.


Ödülün gönderilmesiyle ilgili 3 kural varmış:
1. Seni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek.
2. Bu ödülü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek.
3. Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek.
Baktım herkes de mimlenmiş zaten. Ama ben yine de 7 arkadaşıma göndereyim:P
Bloglarınızı çok seviyorum:)

8 comments:

  1. evet yoksun ne zamandir ve biz özledik seni - yani biz derken...ben en azindan özledim tamam miiii :)

    ReplyDelete
  2. Nym, çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum, sabah gülümsemesi oldu.

    İlk iş yapacağım, yeni bloglar tanıtmak ve tanımak için harika ayrıca.

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:54 PM

    cok tesekkür ederim, hemen cevap veriyorum, bir de, ben de seni okumayi cok seviyorum :) ne tesadüf :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous2:25 AM

    ben dilenk. teşenkür ederim cağnım :)

    ReplyDelete
  5. Anonymous4:53 AM

    Canım çok teşekkür ederim :) BEnde memnuniyetle kabul ettim.

    ReplyDelete
  6. Tesekkur ederim nilufercan :) Ben de senin blogunu okumayi cok seviyorum, zaman bulup daha cok yazsan daha guzel olur. Benim 7 blog bulmam biraz zor, gizlice takip ettiklerimi yazarim ama onlara haber vermem ;)

    ReplyDelete
  7. Ayci ayci ayci ayci, ben de çok özledim inan:)Dönüyorum podyumlara..

    Asli cin, ne mutlu bana:)

    Rahsan, çok teşekkürler, duygularımız karşılıklı:)

    Dilekcim, cevabım geç oldu ama okudum yazını:)

    Çilekcim, rica ederim:)Daha cok uzun zaman yazılarını okumak dileğiyle>:)

    ReplyDelete
  8. Esin, söz yazıcamm:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...