11 November, 2008

Misafir


Dondum..


Gecen hafta evimde bebekli misafirlerim vardi. Bloguma da sadece evde girebildigimden girebildigimden gecen hafta hic ilgilenemedim.


Her ne kadar sorumluluk benim uzerimde olmasa da oraya mi carpti, dustu mu, bisey mi oldu diye dusunmek ne kadar zormus. Kuzen Serkancik daha yeni ayakta duruyor, tam yuruyemiyor bile o yuzden surekli emekleyen bir minik vardi evde. Sakin hayatimiza gecen hafta bir renk geldi, ama benim de cocuk dogurmak icin daha coook zamana ihtiyacim oldugunu anlatti bana:))

2 comments:

  1. bence o zaman hıc gelmeyecek:) o yuzden cok dusunmemek lazım herhalde.. cunku dusundukce kılı kırk yarıyor ınsan.. bu arada hos geldınnnn

    ReplyDelete
  2. Yass haklisin sanirim. Heralde ilerde bir gun dogru zaman gelecek:)) Hosbulduk/./.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...