04 September, 2008

Uçurtma Avcısı



Bu kitap hakkında söylenecek o kadar çok şey varki: Kesinlikle okuyun...




Ben kitapçıda dolaşırken bu kitabın kapagını gördüm ve kesin almalıyım dedim. (son zamanlarda çok konuşuluyor ve filmi bile sinemalarda oynamış sanırım ama ben tüm bunlardan bihaberdim:))


Aldıktan sonra da neredeyse uyumadan birkaç günde bitirdim kitabı.. Afganistandaki iki arkadaşın hikayesi bu. Şu anda aynı yazarın Bin Muhteşem Güneş isimli kitabını okuyorum..İki kitapta da kahramanların hikayesini okurken Afganistan'ın siyasal durumuna da şahit oluyorsunuz.. İnsana hem çok uzak hem de yakın geliyor yaşananlar..


İnanılmaz güzel bir anlatımı var Türkçe çevirisini de beğendim. Şiddetle öneririmm...




11 comments:

  1. Ben de gecen gun gordum bu kitabi, dusundum almayi ama sonra baska kitaplara kaydim. Sen tavsiye ediyorsan alayim. Bir de ben osmanli doneminde gecmis romanlar okumak istiyorum ama tarihi de olmayacak, dili agir da olmayacak. Tavsiye edebilecegin bir kitap var mi?

    ReplyDelete
  2. O filmin ismi "Ucurtmayi Vurmasinlar" di.Sonunda ucurtmayi vurmuslardi.Yani ismiyle tezat bi film hic tavsiye etmem.

    ReplyDelete
  3. Esin, ben inanilmaz begendim, bence al, ama gerci sonra pisman olursan kizma bana:) Olacagini dusunmuyorum bu arada..ESincim istedigin tarzda pek kitap okumadim dogrusunu istersen, genelde yakin tarih okuyorum ben cunku Osmanli donemi bana tarih derslerini (!) hatirlatir heralde:) Ama bu tip bi kitap duyarsam mutlka ileticem sana..

    Bedbird, evet dogru bildin. Ama bu sefer Bayrampasa cezaevinde degil Afganistanda geciyor oyku:)

    ReplyDelete
  4. Anonymous5:38 AM

    görmedim, duymadim, allaam hicbirsey mi bilmez bir insan! ama sayende ögrendim ve cok merak ettim, ilk alacagim kitap olacak!

    ReplyDelete
  5. Remzi'de dolaşırken elime alıp incelemiştim. Ama o gün alınacak kitap listemde başka kitaplar olduğu için daha sonraya ertelemiştim. Demek ki ertelemeyi daha öne çekeceğiz. Tanıtımın için teşekkürler, sevgiler...

    ReplyDelete
  6. Rahsancım, merak etme benim de senden bi farkım yoktu:) Umarım sen de begenirsin:P

    Ufuk, teşekkür ederim yorumun için. Bence de öne çek bu kitabı pişman olmayacaksın:)

    ReplyDelete
  7. Anonymous2:53 PM

    uçurtmayı vurmasınlar'ın kitabı mı ? =/ ben mi yanlış anladım

    ReplyDelete
  8. Ben kitabini okumadim filmini izledim cok begenmistim :)

    ReplyDelete
  9. Byhnvc, yok yok aslinda alakasi yok. Bedbird hep boyle yorumlar yazar da, alistik artik biz:) Ucurtmayi vurmasinlar ile alakasi yok ama cok guzel:)

    Haydins, ben filmini izleyemedim ama simdiye kadar okudugum neredeyse hicbir kitabin filmini pek begenmedim (okumayinca daha iyi oluyor sanirim:)Bununla da ilgili, kitaptaki kadar iyi aktarilmamis diye duydum ama izlemek lazim:))

    ReplyDelete
  10. Kitabi da okudum, filmi de izledim...
    Ikisine de bayildim.
    Cok ic buran bi kitap.
    Bi tek babam sevmedi, onun da zoruna gitti cocuklarin basina gelenler. Sevmez o oyle cocuklarin incindigi durumlari.

    ReplyDelete
  11. Pigmelerle dans eden, merhaba:)
    Kitabı okuyan birinin filmi begenmesi iyi, izlemeliyim o zaman..Baban gibi beni de kötü etkiledi Hasan, keşke sadece kitapta olsa gerçek olmasa tüm bunlar..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...