21 November, 2007

Ben Anadolu..


Hafta sonlari sevgilim yogun calistigindan bende kardesimle plan yapiyorum, hem boylece ozlem gidermis oluyoruz:) Gecen haftasonu Kenter Tiyatrosu'nda 'Ben Anadolu' yu izledik.Ilk defa Yildiz Kenter'i canli olarak izledim ve 2 saat boyunca bir yandan oyunu izleyip bir yandan da (bu kadin bu yasta nasil bu kadar dinc, bu kadar guzel diye) dusunup durdumm...60. sanat yiliymis yaa. O kadin nasil durdu 2 saat tek basina o sahnede..Yani simdi oyunu mu izledin bunlari mi dusundun derseniz, dikkatimin dagildigi yerde bunlari dusundum:P Gayet eglenceli bir Pazardi, tiyatro cikisinda sicacik kestanelerimizi alip yuruduk biraz....

4 comments:

  1. Sevgili değil çocuğum; koca, eş, bey... :)) Şaka şaka... Bir ömür boyu sevgili kalmanızı dilerim, kıskandım da ondan öyle dedim :)) Yıldız Kenter'i izleme şansım olmadı şimdiye dek. İşleyen demir ışıldar misali, o da acısında da sevincinde de sahnede olabildiğinden ötürü dinç bence. İstanbul'un da güzelliği işte...

    ReplyDelete
  2. Yildiz Kenter ata binse hangi vaziyette parkurda dolasirdi ?

    ReplyDelete
  3. cvp veriyorum koşu pakyağ :) (öle bir otobüs var)

    ReplyDelete
  4. Deniz, haklisin valla yaa kocam o benim artik:)) ama uzun bi sure dilim varmicak heralde..Bu arada umarim sen de Yildiz Kenteri canli izleme firsati bulabilirsin:)

    Bedbird, ben sana boyle bir soru icin daha once yanit vermistim, bkz.mailim.

    Ozan, saol:) Bende Adanada hipodroma giderken o otobuse binmistim:P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...