25 October, 2007

evlendiikk:)




Mutluyuzzz......

***Ayrıntılar cok yakında...


6 comments:

  1. emrenin ayağına bende bastım :)

    ReplyDelete
  2. Ak saçlı nine, ak sakallı dede olasınız inşallah :) Hepbirlikte nice yıllar dilerim, mutlu, sağlıklı ve eğlenceli! Ağlarım diyordum ama makyajım akmasın diye ağlamıyorum... Çok güzel bir gelin olmuşsun, Harika bir evlilik diliyorum... Ay benim güzel Nilüferim... (daha dikkatli bakınca sana, gözlerim doldu nihayetinde...) Allah mesut etsin.

    ReplyDelete
  3. Ozan, sen niye basıosun bakiimmm???
    Denizcimm, coook tesekkur ederim cok saol.Amiiin diyorum dileklerin icin:)) Dilim sisti valla artik anlatacak cook sey var:))

    ReplyDelete
  4. hep gelinmi basacak dağmat ın ayağına birazda şahit bassın dedim.. :) birde hani sen basamassın belki diye senin yerinede bastım ne olur ne olmaz die:)

    ReplyDelete
  5. ne zaman evlendiniz siz?Insan bi haber verir...

    ReplyDelete
  6. Ozan tesekkur ederim sen de bastigin icin:))
    Bedbird, cok acil oldu haber veremedik napalim:(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...