18 September, 2007

piraye



Okul bitti, ders bitti. Artik kendi istedigim seyleri icim rahatsiz olmadan yapabiliyorum..Mesela saatlerce hic bise dusunmeden biseler okuyor tembellik yapabiliyorum, sirf keyfim istedigi icin. (onceden de saatlerce kitap okurdum ama icim rahatsiz olarak!) En son aldigim kitaplari sirayla okumaya devam ediyorum. Dun aksam is cikisi Canan Tan'in Pirayesini bitirdim. Zaten bu kitabin kaderi yolda okunmakmis. Cok kisa zamanda da bitti. Son zamanlarda okudugum en akici kitap. Oyle kapiliyorsunuz ki kitaba, ne yolda konusulanlari duyuyorsunuz, ne gereksiz gurultuleri.. Pirayenin universite hayatini, sevdigi erkekleri, evlenisini bu surecteki duygularini, onlari bazen yansitip, bazen icine atisini okudum.Kendini Piraye yerine koyuyor insan, bazen cok takdir ediyor yaptiklarini, bazen inanilmaz sinirleniyor, ama bi sekilde dahil oluyor..




Kitabi gecersek, son zamanlarda bir de evlilik hazirliklari hizlandi tabii. Iki annem de burada ve bi cok seyi organize ediyorlar. Bana da ince ayrintilarla ugrasmak ve fikir vermek kaliyor:) Bu haftasonu artik davetiye olayini netlestirdik. Ama kendi cizdigimiz davetiyenin basilmasi digerlerine oranla cok daha pahali oldugundan katalogdan (kotunun iyisi:)) bir davetiye sectim. Neticede davetiye bu.. Ama seker konusunda arastirmalara devam ediyorum, onu sade bir seker secmicem...Cumartesi gunu Eminonunun altini ustune getirdik... O konuda da bir karara vardim ama bayatlamasin sekerler diye simdiden almadim:)













*Cumartesi gelinligimin son provasi var. Yanimda en yakin arkadaslarim da olacak. Son prova eglenceli olacak..(cok degisik hersey:)


8 comments:

  1. Tanri sizi ayirmasin,bir omur boyu mutlu olun...Sekerden anlarim,istersen 250 gr al ben bi tadina bakiim

    ReplyDelete
  2. Ikinize de cok tesekkurler:))

    ReplyDelete
  3. Güzel Nilüfer'imiz, sana ve Emre'ye şimdiden mutluklar dilerim. Ben "evi tuttum" derken, böyle birşey anlamamışım, şimdi anlıyorum ancak, bu nedenle okuyunca çok şaşırdım ve heyecanlandım :) Çok güzel, heyecanlı günler bu hazırlıklar :) Kolay gelsin size...

    ReplyDelete
  4. DENIIIZZZ:) cok tesekkur ederim, o kadar yogun ve yorucu geciyor ki haftasonlarim, hafta ici ise geleyim de dinleniiim diyorum:) Neyseki annemler burda ve cok yardimci oluyolar ama cok da panikler:) Onlarin hizina yetismeye calisiyorum:P

    ReplyDelete
  5. Sevgili Nilüfer,
    Şimdiden hayat boyu mutluluklar diliyorum. Her gününüz şeker kıvamında geçsin.

    ReplyDelete
  6. Nymciğim ne durumda gelinlik, bizi merakta bırakma e mi :)

    ReplyDelete
  7. Tijencim, cok tesekkur ederim iyi dileklerin icin:)
    Denizcim, cok guzel oldu gelinligim onun da ayrintilarini anlaticam.(yazacak cook sey var.) Yalniz birakmadigin icin tesekkurler:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...