04 July, 2007

portakal suyu

>
Bu ne yaa yaz geldi, postlar azaldi. Gun icinde bir ara verme ihtiyacim oldugunda takip ediyorum bloglari. Ama sicaklar basladi yazilar azaldi:( Bakiyorum surekli yeni yazilar varmi diye? yok:) Benim de yazasim gelmiyor.Bu aralar surekli evlilik isleri var, alis-veris cok olmasa da kafamda bi suru sey var. Bu hafta sonu annemlerle ikeaya gidiyoruzzzz:)

Bu arada ben her zaman kisi daha cok severim, soooyle cumartesi sabahlari televizyon karsisinda kareli battaniyenin altinda yatmayi. Elimde de taze portakal suyu ve tost olucak. Bu arada Dino bana tost makinesi almiiss.. Cok sevindim, ben de bir tane portakal skacagi alcaam. Ama Kazim Bufe'de* olandan istiyorrrummm.(bizim evdeki elektrikli ama ben hep bufelerde olanlari begenmisimdir:))

*Adana'da Gazipasa'daki parkin kosesinde bulunan bufe. Parasizlikta, geceleri ictikten sonra vs. zamanlarda gidilen ve tadina doyulmayan yer:)

11 comments:

  1. yaa bende o portakal sıkacağından istiyorum.. anneme o kadar söyledim anne al anne al diye kadıncağızda araştırmadan sırf sesimi kesmek için gitmiş bi tane almış .. o günde anneme tlf almıştım sürpriz olaraktan.. ozaman dedi bende sana bir sürpriz yapim al sana portakal sıkacağı.. gittim deneyim dedim.. o kadar kötü ki portakalı koyuyorsun kayıyor ortalanmıyor ortalıyorsun sıkmıyor yarısı üstünde kalıyor..anne dedim olmuyor bu ee sende bu kadar acele etmeseydin.. dedim 2 aydır istiyorum ne acelesinden bahsediyorsun.. ne zaman böle büfelere gitsem gözlemliyorum nasıl bişi kullanıyorlar diye.. yok böyle bişi portakal kabuğundaki alkolü bile sıkıyor namussuz.. kış olsun bulacam o tip bir sıkacak ve alacam kaç kuruşsa.. sen bulursan bana söylede tibette olsa getirtirim valla..

    ReplyDelete
  2. resme tekrar dikkat edip baktımda aha bundan almış.. sakın bu modelini alma sıkmıyor:)

    ReplyDelete
  3. Hadii yaa demek ise yaramaz:( Ama izlerken cok guzekl gorunuyor. Neyse artik, o zaman Kazim Bufede iceriz portakal sularini:)

    ReplyDelete
  4. Olum bence olay makina da diil kullanan adamda...

    ReplyDelete
  5. hayatında portakal suyu sıkmamışsın bu makinada.. atıp tutma :)

    ReplyDelete
  6. Olum senin yasin kadar portakalin suyunu cikardim ben bu tur makinalarda...

    ReplyDelete
  7. tamam çok portakal sıkmışsın ama başka tür makinalarda sımışsın.. bende diyorum ki gelde bu makinada sık diyorum..zor diyorum bozuk diyorum sıkmıyor diyorum..

    ReplyDelete
  8. Tamam peki bu makinanın tam aynısını kullanırken bi fotografım var diye hatırlıyorum onu bulup çıkaracam...

    ReplyDelete
  9. tamam olabilir benimde kullanırken bir pozum var ama sonucu göstermiyorki.. sadece sıkarken gösteriyor fotoğraf, çıkan suyu diil :)

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. ay çok yaşayın emiii! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...