11 September, 2006

sarmaşık

Hayıııırrr.Aramadılar:( İlk iş görüşmem hüsranla sonuçlandı.Zaten ben de istemiyordum pek öyle bir iş ama çalışmam lazım!Ben Adana'ya dönüyorum yavaştan. Burda havalar soğudu ya güneye gidiyorum:) 2 hafta falan kalıp nişan olayını halledip temelli dönüyorum buraya. Annemi özledim.Evimi bide.Salı günü dönüyorum. Çarşamba Auumun kınası var.Cumartesi de Konya'da düğünü.O yüzden belki yazamam die şimdiden sölüyorum:)

Şimdi sarmaşık nedir dicek olursan.Dün gece bitirdiğim ve tadı damağımda kalan bir kitapdır kendisi.Yazarı zekasını konuşturarak Ali Ferah, Salim Abidin, Sedef, Ludmilla, celine, Hayal ve bir çok kahramanı iç içe geçirmiş.Hepsi hakkında çok gerçekçi ve akıcı hayat hikayeleri üretmiş ve sonunda kitabı Salim Abidin'den çaldığını itiraf etmiş.Ama katilin kim olduğunu ise muallakta bırakmıştır.Yani kitabın sonunda herkes kendine göre buluyor katili ama yazar kanıtlamamış bunu.Yaa gerçekten bi yandan bitirmek bi yandan da bitirmemek istedim. Süperdi.Ama 2 günüm var kitapsız kaldım burda.Şimdi hemen çıkıp almalıyım.Zira eve uydumuz hala kurulmadığı için başka türlü oyalanamam.Görüşürüz..

1 comment:

  1. Doğru söyle sen mi daha çok kazanıyorsun,yoksa kitapçıda kitap okuyan kız mı?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...