10 August, 2006

fındık

Fındık'a bakıyorum ben kaç gündür.Ailesi yok ya yanında çok huysuz.Kapı kilidine anahtarın değdiği andan itibaren miyavlamaya başlıyorr.Gerçi bu "miyav" kelimesinin nerden çıktığını çok merak ediyorum.Çünkü Fındık'ın ağzından hiç miyav diye bişe duymadım, çok garip sesler çıkarıyo.Mooovvv, ıııı...:)Neyse kapıdan girdiğim andan itibaren bacaklarıma yapışmaya başlıyo.Tamam diyorum gel seni seviim.Önce çok seviniyo, ters dönüyo yatıyo.Tamam diyorum tam kıvamında,boynunu okşuyorum mayışıyo, ama sonra hiç beklenmedik bir anda elime yapışıveriyor.Sonra da bende kaçıyorum:)) Bir ayar tutturamadık. Yoksa kediler gerçekten nankör mü? Ben ki işimi gücümü bırakıp, bu kavurucu sıcaklarda günde 2-3 defa onu avutmaya gidiyorum.O ise neler yapıyo.Ama şunu da çok iyi anlıyorum ki, o da ciddi anlamda özlemiş ailesini.Gözlerinden bile belli valla.Neyseki yarın akşam ailesi geliyo:))Şikayet etmez miyim seni fındık efendi??

Fındık dışındaki zamanımı da ders çalışmak alıyo.Dün üniversite hayatımın son dersine girdim.Bitmek bilmedi.Ama üstümden büyük bi yük kalktı.Mutluyum:))Haftaya sınavlarımın olması sebebiyle inzivaya çekildim.Günümün çoğu evde ders çalışarak, kitap okuyarak, markete giderek ve pasta yaparak geçiyo.Bugün bizimkiler ders çalışmaya geldi de.Pastalarıma bayıldılar.Bu arada sabahları da çemberimde gül oyayı izliyorum.İlk yayınlandığında kaçırmıştım, inanılmaz güzel bir dizi.

Son olarak, şu Hepsi'nin söylediği olmaz böyle şey de midemi bulandırıyo.Ne kadar dinlemek istemesem de her yerde duyuyorum.Kulaklarımı tırmalıyo şarkı yaa.Böyle işte dinlemek istemeseniz de bıkana kadar dinletirler adama şarkıyı....

3 comments:

  1. benide isirdi ya anlamiyorum...bu arada tum zamanlarin en iyi 5 grubu siralamam soyle :
    1-Hepsi
    2-The Beatles
    3-Rolling Stones
    4-The Doors
    5-The Byrds

    ReplyDelete
  2. ooo bedbird demek öyle.Ben diyordum da inanmıyordun.Seni kaybettik artık.Bir bedbird'e yakışıyor mu.Listenin alt sıraları da yakında Gülshen(!), Demet Akalın... diye değişmez umarım:))

    ReplyDelete
  3. Hepsimi valla hepsinin gönlümde ayrı yeri var..:) onalar olmasaydı askerliğim bitmezdi..ne dinlerdik bee.. :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...