09 October, 2011

Online market alışverişi


Online alışverişi çook uzun süredir yapıyorum, ama hiç market alışverişini online yapmamıştım..Hem markete gitmeyi sevdiğimden, hem de denk gelmediğinden diyelim. Ama şu hamilelik sürecinde sağolsun sevgilim beni tek markete göndermiyor ağır taşımayayım diye, e mecbur birçok şey için onu bekliyorum.. Çalışma saatlerimizin de çok ters olduğu düşünülürse haliyle zor oluyor bazen.. Sonunda Carrefour'dan online market alışverişi yaptım ve oldukça memnun kaldım.. Meyve, sebze, et vb gibi şeyleri yine kendim giderek market-pazardan alırım ama özellikle deterjan, temizlik malzemeleri, kuru bakliyat, yağ vb gibi malzemeleri bundan sonra kesinlikle web sitesinden satın alacağım. Bir kere zamandan kazanıyorsunuz, ağır poşetleri kaldırmamış oluyorsunuz, yine fiyat karşılaştırabiliyorsunuz, kapıda ödeme yapabiliyorsunuz vb.. Denememiş olanlara tavsiye ederim, oldukça pratik:) Normalde eve yakın Migros var ve hep oradan alışveriş yapıyorum onların da online satışı var, belki bir sonrakinde de onu denerim:)


Fotograf buradan..

8 comments:

  1. hep aklıma gelmiştir ama bir türlü yapmamışımdır.galiba 2 çocukla bende bundan sonra bu yolu denesem en iyisi..

    ReplyDelete
  2. sebze ve et konusunda da tereddüt etme derim. gayet güzel, sanki sen geziyormuşsun gibi seçiyorlar.

    ReplyDelete
  3. Pastagüvercini, kesinlikle denemelisin:)

    Nalancım, kimbilir onu da denerim bir gün:))

    ReplyDelete
  4. Anonymous1:19 PM

    Evet ben de market alışverişimi internetten yapıyorum.. İnanılmaz şekilde hayatımı kolaylaştırıyor.. Ancak ben tummarketler.com denen bir siteden bölgemde bulunan marketlerden istediğimden yapıyorum..Tavsiye ederim..

    ReplyDelete
  5. online market alışverişine önyargılı davranılmasının sizce sebebi nedir?
    ben 10 yıl sonra marketlere gidip o poşetleri taşımanın büyük oranda düşeceğine inanıyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bence genel olarak insanlar online alisverise cok sicak bakmiyor, ben 2004 yilindan beri inrernetten kitap, kiyafet, aksesuar vb, urunler aliyordum bu yil itibariyle market alisverisi de yapiyorum, ama yazidan sonra Migrostan almaya basladim, bence cok cok daha guzel. Eksi yonlerj olarak; bulunmayan bi urunun ikamesininkendin secememek ya da mesela ben skt ne cok dikkat ederim, buna bakmadan aliyor olmayi sayabilirim. Yani arada gen ddgidip kendim alisvrris yapmak istiyrum:-)

      Delete
  6. Yorumunuz icin tesekkurker. Neden olmasin;-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...