02 October, 2011

Bebek alışverişleri vol 1



Artık yavaş yavaş başladım tabii, sabahları ilk iş unnado'ya, limangoya  bir bakınıyorum güzel birşeyler var mı diye? Buldukça da sepetime ekleyip alışveriş listemden çıkarıyorum:) geçen hafta bu şirin bornozu, birkaç tane çorap ve Avent'in biberon ve emziğini aldım.. Bi de bunları alırken limangoda Prima nın yenidoğan bezi seçeneği çıktı e almışken onu da atayım sepete dedim:) Daha listemde silecek çook şey var ama sırayla gidiyoruz bakalım, gereksiz, kullanılmayacak bişey almak istemiyorum.. Bazen linkini anneme mail atıyorum fiyatı nasıl diye, onun da onayını alıyorum :) Hediye gelen bazı eşyaları da var, onları da bir ara fotoğraflayıp eklerim buraya.. Bu haftalarda da odasına bakacağız artık minnoşun.. Güzel heyecanlardayız..

5 comments:

  1. çok güzel heyecanlar :) maşallah

    ReplyDelete
  2. Merhaba, sitemi bir süre önce http://www.sibelinkahvesi.com adresine taşıdım; ancak sizin linklerinizde http://www.sibelinkahvesi.blogspot.com olarak kalmış. Rica etsem düzeltir misiniz? Çok teşekkürler, sevgiler...

    ReplyDelete
  3. Defne, çok teşekkürler:)

    Sibelcim, hemen değişiyor:) teşekkürler.

    ReplyDelete
  4. bloğunuzu takibe geldim :) bende sizi bloğumda görmek isterim sevgiler..

    ReplyDelete
  5. Pasta güvercini, çok teşekkürler:)Ben de ziyaret edeceğim:) Sevgiler.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...