01 October, 2011

Millenium serisi


Heryerde konuşuldu, sürekli yazıldı, çizildi.. Filmi de çekildi çoktaan izlendi.. Ama ben bunların hepsine kayıtsız kalmıştım bugüne kadar.. Taa ki bir arkadaşımın elinde görene kadar. Kendisi okumuş bitirmiş, e hadi ben de okuyayım bari dedim. Deyiş o deyiş.. Gerçekten elimden bırakamadım. İlk kitabın ilk sayfalarında bırakmazsanız kitapları bir daha elinizden bırakamıyorsunuz.. Oldukça akıcı kendimi kitaba öyle kaptırdım ki. İlk ikisini de 1er haftada neredeyse sadece serviste okuyarak bitirdim, yolculuk sona erince üzülüyordum o derece yani:) 3. kitabı ise bugün aldım bakalım bu nasıl bir etki yaratacak.

Konuya kısaca bakarsak Henrik Vagner 35 yıl önce ölmüş olan yeğeninin katilini bulması için gazeteci Mikael Blomkvist'ten yardım alır. Mikael 'in de karışık bir dönemine denk gelmiş olduğu için çok da ümidi olmayrak bu yaşlı adamın teklifini kabul eder. Bu arada yolları Lisbeth Salander ile kesişir ve birlikte çalışmaya başlarlar.. Kitabın 2. si çok daha farklı Lisbeth'in hayatından korkunç kesitler var..

Aslına bakarsanız şu hamile halimde okunur muydu bilmiyorum çünkü bende okurken katilleri merak etmekten kendimi alamıyorum, neyseki film değil de kızım görmüyor, ama hissediyor mudur acaba.... 3. yü de bitireyim bundan sonraki ilk kitabım şöyle mutlu, huzurlu sakin birşeyler olacak.. Önerilere de açığım hatta:))

5 comments:

  1. İkicisini okuduktan sonra ilk kitap boş geldi resmen bana,benimde üçüncüyü bitirmeme çok az kaldı,heyecan dorukta,Lisbeth'e hayran olmamak mümkün diil!

    ReplyDelete
  2. Ben de milenium serisini önce önemsememiş daha sonra ilkini arkadaşımdan alıp okumuş 4 günde bitirmiştim ardından diğer ikisini aldım ve bitirdim. Gerçekten sürükleyici bir konusu vardı. 4. de olsa okusam dedim hatta. Eminim serinin son kitabını da yakın zamanda bitireceksin. İyi okumalar :)

    ReplyDelete
  3. Hayalci, kesinlikle 2. 1 den daha iyiydi:) Çünkü Lisbeth'e daha çok yer verilmişti.. Ben de hayranım yaa, tam bu sefer olmadı dediğimde yine başarıyor mücadeleyi:)

    Ayşa, ben de çatlıyorum ama bu hafta biter o da sanırım:)

    ReplyDelete
  4. üçüncüki kitap en iyisi,efsane:) 1 ve 2 ye bu kadar bayıldıysanız 3 alır götürür kesinlikle..

    ReplyDelete
  5. Alkım, öyle mi dersin:) Hadi inşallah:P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...