04 October, 2011

30+5


Bu hafta meselesi de yaş sorunu gibi bişey ben 30. haftadayım diyorum ama galiba 31. haftanın içinde oluyorum, yaşta da gün aldığın ya da bitirdiğin söylenir yaa. Herneyse karnımın son durumu budur 30 hafta 5 günde.. Bana o kadar büyük görünmese de şimdi fotoğraftan baktığımda gerçekten büyümüş:) Kilo itibariyle en son 9 kilodayım, haydi hayırlısı.. Fena gitmiyoruz sanki.. Şimdilik ayaklarımda filan da şişme pek yok, sadece çok ayakta kaldığım 2 gün akşam eve gelince rahtsız oldum onun dışında çok şükür keyfimiz yerinde. Bu hafta dikkatimi çekecek kadar hareket var karnımda.. Genelde geceleri daha çok hissediyordum ama bu hafta gündüz bile hiç durmuyor kızım:) Hatta işyerindeki arkadaşlarım özellikle ben süt içerken karnımdaki tekmeleri çok net hissediyorlar.. O tekmeleri atan minik ayakları biran önce öpmeyi o kadar çok istiyorum ki.. Kavuşmaya son 10 hafta..

Haftaya 32. haftam dolunca çalışmaya devam edebilmek için rapor alacağım. Sanırım 37. haftaya kadar da işte güçteyim.. Bu hafta yine alışverişe devam, hala pek birşeyin yok kızım ama yakında odan da hazır olacak ve seni bekliyor olacak inşallah:)

7 comments:

  1. Resmen şenleniyor blogger camiası kimi görsem bebiş bekliyor :)) seninde az kalmış sağlıkla gelsin kuzun :))

    ReplyDelete
  2. Ben de 30+6 yım. 31 oluyor yuvarlayınca galiba.
    aman neyse ne. çok az kaldı sonuç itibari ile :)
    Cidden ne çok bebe var gelecek. Üstelik kız çoğuda.
    Ben kimseye eşim dahil bebenin hareket ettiğini ispatlayamadım. ne zaman biri baksa ya da karnıma dokunsa duruyor gıcık :)

    ReplyDelete
  3. Burcu, gerçekten de öyle, ne güzel:) Kendime yandaş çok:P

    Banyosuyu, amanın, aynı günlerde anne mi olacağız:) Bu yıl gerçekten kız çok, bizim şirkette 7 tane hamile var ve hepsinin kızı olacak:) Blogları merak ediyorum, bir Ceydanın oglu olacağını gördüm:) Bu arada son 2 haftadır benimki çok hareketli, çikolata yediğinde bi baksana, sanki hoşuna gidiyor benimkinin, kıpırdanıyor, belki sende de işe yarar:)

    ReplyDelete
  4. Benimki sürekli hareket halinde. Ben hem hissediyorum hem görüyorum ama ne zaman yanımdakilere 'bakın bakın göbeğime bakın' desem duruyor. Kimseye göstermiyor kendini :)
    Off sizin şirketin de maşallahı varmış :)
    Cidden bizim doktor da dedi bu sene kız senesi diye.
    Bu sene nerdeyse her ay biri doğum yaptı çok yakın çevremde 2si hariç hepsi kızdı.
    Ceyda'yı tanımıyorum ama Hesionka, Doorstepping, Vintage Poeny hep kızcı :)

    ReplyDelete
  5. Banyosuyu, bak Ceyda da burada: http://fotografpenceremden.blogspot.com/ .

    Bizim şirket çok kalabalık gerçekten, her yıl topluca bi hamilse sezonu oluyo:)Bu arada bak şurada da bir kız bebek:) http://lucywiththediamonds.blogspot.com/

    Sevgiler.

    ReplyDelete
  6. sn Nilüfer hnm. bir kız babası olarak ve doğumun canlı şahitlerinden biri olarak tekmelerden sonra dönmelere, burgular ve saltolar da gelecek.çikolata yediğinde ise Emre ye söyle tv seyredeceğine karnına bakarak kızının akrobatik hareketlerine puan versin..:)Defne den biliyorum coşardı kendileri.:) evet bir kız senesi, ayı gibi zamanlarda olduğunu duydum bizimkisi kızların en çok olduğu ayda doğmuştu 13 ekim öle söylediler:).. kızına bir şey almadım diye üzülme doğduktan sonra hergün birşey alacaksın ve sonsuza kadar birşeyler alacaksın fazla heves etme derim.:) ayakların zamanla zorlanacaktır.umarım kolay geçer.bir de konuş bebekle ve bol bol müzik dinlet :)sağlıcakla kal..(doktor gibi oldum ama babayım :)

    ReplyDelete
  7. Ozii, nerdesin sen yaww:) Teşekkür ederim tavsiyelerin için. Eee deneyimli bir babadan her zaman tavsiye almaya ihtiyacım var:P Bu arada Emre'ye de okuttum yorumunu.. Biz de bol bol müzik dinletiyoruz, bakalım doğduktan sonra nasıl tepkiler verecek:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...