19 October, 2011

32+5


Evet 32+5 teyim, birkaç gün önce çekildi bu fotoğraf, karnımın son halidir:) T-shirtlü olmam da sanırım bu havada ne kadar sıcakladığımın bir göstergesi.. Zaten öyle üşüyen bir insan değildim, şimdi 2 kişi olunca vücut ısımız iyice arttı.. Onun dışında kiloya bakarsak +12 kilodayım.. Düşündüğümden biraz fazla ama yapacak birşey yok, artık çok hızlı hareket edemiyorum, yürüyüşe biraz üşeniyorum:( Yapmamam lazım biliyorum ama bu hafta biraz daha üzerine düşeceğim:) Bu arada yarın bizim evlilik yıldönümümüz.. Zaman ne kadar çabuk geçiyor, 4 yıl oldu bile:) İnşallah 40 yıl da olur:)

6 comments:

  1. Ben de 34+5 teyim :)) Bence hamile karni cok sirin oluyor :)

    ReplyDelete
  2. Acai-berry, hadi bakalım önce sen, sonra sıra bende:) Melodi bebek de sağlıkla gelsin inşallah.. TEk tesellim göbeğin şirin görünmesi zaten:)

    ReplyDelete
  3. nymphea söylemem lazım ki hamileliğim boyunca inat edip hamile giysisi hiç kullanmadım, şanslıyız ki sezon son zamanlarda bol ve dökümlü tunik, t-shirt ve elbiselerle dolu! çok şirin göbüşünnnn! allah yardımcın olsun, sağlıkla mutlulukla dolu bir doğum olsun! ben 25 kg almıştım malesef, 52 kg dan 77 kg ile doğuma girdim, aman dikkat et canım... aklına birşey takılır da paylaşmak istersen ben burdayım, ne de olsa tecrübeliyim... sevgiler

    ReplyDelete
  4. Özge, benim de bol kesimli giysiler gerçekten işime yaradı:) Bu arada ben de 70 leri gördüm ama neyseki geçici:) çok teşekkür ederim, mutlaka danışacağım şeyler olur:P

    ReplyDelete
  5. Çok güzel ve özel zamanlar bunlar.3 çocuğum olmasına rağmen hala ve hala hamile gördüğümde içim gidiyor :)
    Delimiyim neyim??
    Beklerim bize de...

    ReplyDelete
  6. Yaruze, maşallah diyorum ve 3 çocuktan sonra deneyimlerini görmek üzere hemen seni ziyarete geliyorum:))
    Sevgiler

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...