20 October, 2011

İlk aşk- Flipped


Bu filmi daha önce ne duydum, ne afişini gördüm.. Tesadüf moviemax'de en başına denk geldim de oturdum izledim. Ama siz eğer buradan duyuyorsanız bi yerden bulun izleyin:) Son zamanlarda izlediğim en naif filmdi.. Tanıdık bir oyuncu yok, ama çok tanıdık bir konu var, ilk aşk. Bu konuyu da 2 farklı taraftan dinliyorsunuz..Oyuncular da oldukça başarılı ayrıca..


Bryce'ın mahallelerine taşınması ile Julie'nin değişen hayatı. Aşkı, anlatış ve yaşayış biçimi ile Bryce'ın Julie hakkındaki düşüncelerinin neden bu kadar farklı olabileceğini ailelerini de tanıdıkça anlıyorsunuz.. Julie'yi o kadar sevdim ki ben.. Siz de seveceksiniz:)

İyi seyirler.

4 comments:

  1. hemen dikkate alıyorum ve il fırsatta izliyorum! teşekkürler, sevgiler...

    ReplyDelete
  2. kesinlikle harika bir flmdi!

    ReplyDelete
  3. ses soluk çıkmıyor, hayırdır inşallah?
    yoksa minik Koza'mı geldi?

    ReplyDelete
  4. Banyosuyu, yok çok şükür öyle birşey olmadı da bir hastanlandım, 10 gündür yatak döşek yatıyroum. çok şükür şimdi ayaklandım da hala kütür kütür öksürüyorum bi türlü yazamadım o yüzden:( Çok teşekkür ederim:) Yakında evde beklemeye başlicam daha da sık yazarım inşallah:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...