13 October, 2011

Born 2011



Yine günler anlayamadığım bir hızla geçiyor.. İşyerinde çok yoğun çalışıyorum, yoruluyorum, yemek- ev işi, uyku, evde ders çalışma.. (online bir sitede İngilizcemi geliştirmeye çalışıyorum) derken nasıl oldu anlamadım ama artık 32 haftamız bitti, bu hafta doktor kontrolü yaptırdık ve minik kızım 2 kg 65 gram olmuş:) gittikçe büyüyor ama son ziyaretlerimizde eli sürekli yüzünde, saklanıyor bizden:) Biz de merakla, sabırla geleceği günü bekliyoruz:) Yukarıda da geçen hafta H&M'den aldığım bodysi. Öyle güzel şeyler vardı ki, hiç çıkamaycağım sandım.. Neyse 6 parçadan sonra frenledim kendimi:) Aralık'ta gelecek minik Koza, son aydan da olsa 2011 e yetişiyor:)

13 comments:

  1. aa adını koza mı koyacaksın yoksa soyadınız mı ?? :) adana sevgisi fenaymış :) güzel, ilgi çekici, saçma değil. daha ne olsun :)

    ReplyDelete
  2. Defne, adı Koza olacak:) ciddi misin? çok sevindim, çok garipseyenler oldu ama biz cinsiyetini öğrendiğimizden beri bu isim için savaştık:P artık etraftakiler de alıştı:) Bu arada evet Adana detayını da kaçırmamışsın:)

    ReplyDelete
  3. Biz de merakla bekliyoruz Koza'yı :) Eminim sen de harika bir anne olacaksın ;)

    ReplyDelete
  4. Ata, çok teşekkür ederim:) inşallah:P Bu arada yaa ben hala senin sayfana yorum bırakamıyorm:(

    ReplyDelete
  5. Hay allah, Facebook veya guest olarak denedin ve yine olmuyor mu? Başka browserdan denedin mi Firefox, CHrome mesela?

    ReplyDelete
  6. Dur ben sana bir mail atayım neden yapamadğımı gösteren, tabii sorun tamamen benim teknolojik eksikliğimden kaynaklı biliyorum:)

    ReplyDelete
  7. Koza süpeeeeeeeerrrr bir isim canım benim ya, merakla bekliyorum ben de minik Koza'yı:))

    ReplyDelete
  8. Esra, çok teşekkürler:) Beğenmene çok sevindim:)

    ReplyDelete
  9. evet evet gerçekten çok güzel, maşallah :)

    ReplyDelete
  10. aykırı isimleri seviyorum, koza da ayrıca hoş bence, ben henüz oğlum için karar veremedim ve son aya giriyorum :)

    ReplyDelete
  11. Defne,sağol:)

    İsoon, çok teşekkürler:) BAzen insanlar bebk doğunca netleştiriyorumuş belki sizinki de öyle olur:)

    ReplyDelete
  12. mothercare ı şiddetle tavsiye ederim alışveriş için canım, hele ki yeni bebekler için, iç body ve dış body leri çok şirin, ben onlarla geçirdim 6 ayı neredeyse... koza minnoşun cicileri hazırlanıyor yavaş yavaş demek, maşallah ona!

    ReplyDelete
  13. Özge, bende mothercarei çok seviyorum ama normal sezonda küçücük şeyler biraz pahalı geliyor gözüme, ama indirimde gerçekten güzel oluyor:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...