13 December, 2012

Koza 1 Yaşında artık..

Mucize ile, mutlulukla, uykusuzlukla, yorgunlukla, şaşkınlıkla dolu 1 seneyi geride bıraktık. Kızımız belki anlamayacaktı ama ben yine de ilk yaşını güzel bir parti ile kutlamak istedim, günler öncesinden de hazırlıklara başladık.



Gönülden herkesi çağırmak kalabalık olarak kutlamak geçtiğinden önce dışarda olsun dedim ve eve yakın yerleri araştırmaya başladım, pastaları ben götüreyim, sadece içecek ve servis mekandan olsun dedim ama istediğim gibi rahat bi yer bulamama, bebiklerin uyku sorunları, bir doğum günü için gereğinden fazla masrafa gönlümün razı olmaması nedeniyle daha samimi ve küçük bir parti olsun, evde olsun dedik.Yukarıda davetiyemizi görüyorsunuz:)


Evimizin bir köşesini Koza'nın 12 ay boyunca çektiğim sayısız fotoğraflarından birkaçını tabettirip astığım kurdele ile, diğer köşesini de teyzesinin gönderdiği bayraklar ve ponponlarla süsledim.

Masamızı zaten annem, kayınvalidem, Adana'dan halam ve komşumuz Gülten teyzenin gönderdiği kurabiyeler, pastalar, dolmalar, börekler ile renklendirdik. Pastamız yine Görgülü Pastanesinden, ayrıca cheesecake de Cihan teyzemizdendi..

Gelenlere buzdolabı için magnet ve koza hediye ettik.



Koza Geçen yıl almış olduğum krem rengi bir elbiseyi giydi ama doğum günü çocuğu olarak tek aksesuarı Bilun Şen'in yaptığı şeker mi şeker çiçekli bant idi:)


Çok samimi, neşeli, keyifli geçen bir gündü. Gelen herkese çok çok teşekkür ederiz. Düşünüp aldıkları güzel hediyeler için de teşekkür ederiz. Her oynadığımızda, giyindiğimizde sizleri hatırlayacağız:)

  
İyiki doğdun minik kızım:)

PS: Yıllar sonra saçımı kestirdim ben de:P

19 comments:

  1. Allah bağışlasın, daha nice yaşları olsun! Ben sizin hamilelik yazınızı daha dün gibi hatırlıyorken koza hanım bir yaşına basmış bile , hep beraber mutluluğunuz daim olsun inşallah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim guzel dileklerin icin, hakikaten zaman cabuk geciyor;-)

      Delete
  2. nice yaşlara ...

    ReplyDelete
  3. İkinizde çok tatlısınız. Nice sağlıklı, mutlu yaşlar diliyorum.
    Selamlar, sevgiler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim cok tesekkurler;-) Buyudu bizim kiz iste;-)

      Delete
  4. Koza'ya mutlu yıllar, saçların da gayet güzel olmuş ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ata, sagol, tesekkur ederim cok sevindim;-)

      Delete
  5. İyi ki doğmuş benim bitanem.
    senin saçlar da süper olmuş Nilü.
    Artık tam anne oldun :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nescim cok tesekkurler;-) evet iyiki dogmus, beni de anne yapmis;-) Bu arada sacim konusunda benzer yorumlar aldim, ya yasli olmamis dimi ya beniyiye yoruyorum<3

      Delete
    2. yaa hayııır yaşlı diye değil.
      böyle daha modern, genç bir anne gibi.
      çok güzel olmuş.

      Delete
    3. olley o zaman;-)

      Delete
  6. iyi ki doğdun Kozacım, ve iyi ki doğurdun güzel annesi! Daha nice sağlıklı, mutlu uzuuun yıllarınız olsun hep beraber! Saç da on numero:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tubacim cok tesekkurler, Defne`nin 1. yasini okurken bizimki ne zaman gelecek diyordum, geldi gecti iste;-)

      Delete
  7. iyi ki doğduunn koozaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Defnecim cok sagol, yakinda senin 1 yas yazini da okuruz insallah;-)

      Delete
  8. Anonymous6:43 AM

    Merhaba,Daha nice mutlu yasları beraber kutlamanız dilegi ile :) bir de yemeklerin isim kartlarını nasıl yaptıgınızı paylasabilirmisiniz ,lütfen,
    tsk,
    Defne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Defnecim, cok cok tesekkur ederim, benimkileri kardesim photoshopta yapti, kucuk yuvarlaklar, 1 tarafi bos, diger tarafinda Koza 1 yasinda yaziyordu kalj. kartona print aldim etrafini kestim ve cift tarafli bantla kurdana yapistirdim altina da pembe kucuk kurdele yaptim, ama gecenlerde nilsmum detayli bir yazi yazmisti bu konuda, su anda tabletimden yazdigim icin linki kopyalayamadim ama sana o yazinin linkini de yazcam;-) Sevgiler..






      Delete
    2. İşte burada: http://nils-mum.blogspot.com/2012/12/dogum-gunu-susleri-nasl-yaplr.html

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...