11 January, 2012

Konserveler


Ben tam bir konserve insanıyım. Zararlı olduğunu biliyorum ama malesef konserve birçok şeye bayılırım. Ama hamileliğim döneminde hemen hemen hiç yemedim.. Evde kendime konserve yaptım:)Dün yine kırmızı biberleri közledim.. (Bu arada pazardan aldığım közmatikte közlüyorum herşeyi, süper pratik, hatta bu kış kestaneleri bile bunda pişirdim) Hernyse, közlenmiş biberlerin dışını soyarak kavanoza dolduruyorum. Aralarına sarmısak dilimleri ekliyorum. Zeytinyağı ve sirke de ilave ederek kapağını kapatıyorum. Buzdolabında oldukça uzun süre kalıyor.(Gerçi ben kısa sürede bitiriyorum ama olsun:)) Ayrıca patlıcan, yeşil biberi de aynı şekilde hazırlıyorum.. Sanırım bebekten sonra ben de yazdan her sebzeyi dondurucuya atarım:)

2 comments:

  1. e tabi annelik durumları :)))

    ReplyDelete
  2. eline sağlık nefis gözüküyor :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...