03 March, 2009

Mart kapidan baktirir kazma kurek yaktirir:)


Evet Mart'a girdik Nisan'a bir ay daha yaklastik ancak gunlerdir burasi kapali ve yagmurlu.. Her ne kadar kisi sevsem de insan karanlik ve yagmurlu bir gune uyaninca mutlu uyanamiyor. Hele de etraf son zamanlarda olan ekonomik kriz, isten cikarilma vs olaylarla doluyken..


Ben de uzerimden bu miskinligi atmak icin gecen yilki gibi spora yazildim:) Gecen yil 6 ay araliksiz gitmistim, insallah bu sefer daha uzun surecek:) Hem bu sefer gittigim yerde haftada bir yoga ve pilates dersleri de var:) Dusundugumden daha eglenceli gececege benziyor:) Bu eglence arasinda bi 4 kilo da verebilsem supper olacak...

3 comments:

  1. herkes spor salonlarına koşuyor, orda çalışıyor. ama ben napıyorum. rocky gibi sokakta çalışıyom. çok dayak yemişti ama maçı rocky kazanmıştı :p

    ReplyDelete
  2. haha stickman cok haklisin yaa:) rip rrip rip rip ririri rip rirriii (rocky nin muzigini yapmaya calistim:P)

    ReplyDelete
  3. :D havaya girdim valla müziğin etkisiyle, karlar üzerinde 10 kilometre koşarım artık :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...