23 August, 2007

Mektuplu Kirtasiye Yardimi

Her yil okullar baslamak uzereyken beni de bir heyecan sarar nedense. Kirtasiyelerin onundeki rengarenk cantalara, buyuk marketlerde kocaman bir reyonu kaplayan defterlere, kalemlere, boyalara ozenerek bakarim. Herkes okul bittigi icin sevinir ama ben hala buyuk bir heyecanla giderim kuzenimin defterlerini kaplarim, ona ogretmeye calisirim:) Gectigimiz yillarda Aktif Dagitimin bir kampanyasini ogrendim ve de cok mutlu oldum. Her yil okul baslamasina yakin ihtiyaci olan ogrencilere kirtasiye malzemeleri gonderiyorlar. Cok eglenceli, hem cok pahali bir paket degil, tum ogrencilere ayni malzemelerin gonderilmesi gerekiyor (kiskanclik olmasin diye) Zamani olmayanlar banka hesabina 5 ytl gondererek de destek olabiliyor. Ama ben kendim alarak kendi kirtasiye ozlemimi de gidermis oluyorum:) Paketin icine bir de mektup yaziyorsunuz. Cevap almak da cok guzel oluyor.
Paket (A4 büyük zarf) içinde şunlar olacak: 1 kitap (öykü, Bilim Çocuk dergisi vb.), 1 defter, 2 kurşunkalem, 1 kalemtraş, 1 silgi, 1 cetvel, 1 kutu (6'lı) kuruboya, 1 lolipop şeker, 1 diş fırçası, 1 küçük boy diş macunu (..ve bir de sizin mektubunuz!)

Eger siz de kampanyaya katilmak isterseniz:

A) Hazır paket siparişiyle katılmak için (adedi 5 YTL); http://www.abonet.net/ ya da http://www.aktif.com/ adresinden veya 0212 314 08 88 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz. (Faks no: 0212 222 2710; Hesap no: Garanti Bankası 028-6297245 / İş Bankası 1188-301471)
B) Ya da kendi hazırlayacağınız paketleri;
a- İstanbul merkezine teslim edebilirsiniz.
(Adres: Aktif İleti ve Dağıtım, PERPA Tic. Merkezi Kat: 13 No: 1969 Okmeydanı - İstanbul)
b- Posta / kargo ile adresine gönderebilirsiniz. (Lütfen zarflarınızın üzerine ad-soyad ve adresinizi yazmayı unutmayın. Takip etmeniz için gereklidir)
c- İstanbul'da 100 adetten fazla paketiniz olursa 0212 314 08 00'e telefon edin; gelip adresinizden ücretsiz alalım.

http://www.aktif.com/mkyk/mkyk.html

*Son katilim 16 Eylul :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...