01 August, 2007

kargolarla basim dertte

Yaaa yeter artık yaa benim yildizim bir turlu barisamicak bu kargo sirketleriyle... Kuzenim dugun davetiyesini malesef kargoyla gondermis (guzelim PTT dururken) ve biz kargoyla kose kapmaca oynuyoruz resmen. Cuma gunu kapiya kagit birakmislar, cumartesi saat 18.30 civarında ariyorum, cevap yok. Sonra is, guc hali unuttum dun aramayi. Bugun halam Ankaradan beni ariyor, sirket onlara bildirmis, bende kargoyu ariyorum ve aramizda aynen su konusmalar geciyor.
- Merhaba ben niffea, kargo takip numaram su, tekrar ne zaman getirebilirsiniz eve?
-Bir kere eve gelmis, yokmussunuz, subeden almanız gerekiyor (Eve teslim olmasi icin parasi odenen bir kargoyu ben neden gidip subesinden aliyormusum?? ic ses: Bunlari sesli sorsana nym!!)
- Peki kacta kapatiyorsunuz?
-7 gibi (!)
- Ama ben ancak 8 civarinda orada olabiliyorum.
-Bugun almazsaniz geri gondericez.
-Tamam da bugun alamazsam da yarin bi sekilde alicam gondermeyin lutfen.
-Hayir gondericez!!!
-Peki benim yerime baska biri alabilir mi.
-Evet alabilir ama kimliginizi getirmesi gerekiyor.
-Ama ben bugun isyerindeyken kimligimi nasil ulastirabilirim. Bari kardesim gelip alsin.
-Peki olur..(Lutfettiniz!)
-Tesekkurler, iyi gunler.
-.......

Tabiii ben bu sirada kardesime, ev arkadasima ulasmaya calistim ama malesef alamadik kargoyu. Simdi cildiriyorum yine, sadece bir davetiye, kagit parcasi yani...Sanki bi gun daha kalsa sirketi havaya ucuracak. Ama tek bu degil, ben her zaman kargo sirketlerine kil olmusumdur... Simdiye kadar hic problemsiz bi sekilde teslim alamadim kargomu. Buradan yetkililere sesleniyorum. Biraz daha anlayis!!!!

1 comment:

  1. Unut davetiyeyi git dugune eglen bence...Bu kadar cabalamam icin anca Rolling Stones konser biletinin bana kargoyla gonderilmis olmasi lzm... :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...