18 October, 2012

Alışveriş




Aslında kızımda kullandığım ve yazmak istediğim birkaç ürün var ama bi türlü fotolarını çekemedim, sabah karanlıkta ve akşam karanlıkta evde olduğum için:(

Ancak kampanya bitmeden şunu yazayım dedim. Migros'ta mutluluk günleri ile birçok üründe kampanya var, hem indirimler hem de hediyeler gibi.

Milupa'nın devam sütlerinden de biberon çıkıyor. Haberiniz olsun dedim:) Ee artık biz de sık sık biberon kullanıyoruz ama yine de yetişmiyor yıka, kaynat vs derken. Bizdekiler Chicco ve Avent marka ve ben en çok Avent olanları seviyorum. Ama yedek olması açısından ben aldım.

Bu kutudan 1 adet devam sütü (ben 3 numara kullanıyorum, diğer noları da var) , 1 adet kaşık maması ve bir de biberon (mamajoo marka)  çıkıyor, fiyatı da 24 TL gibi (tek bir biberon fiyatı kadar)..

Afiyet olsun bebiklere:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...