05 May, 2012

Karmaşık bir yazı


*Kayınvalidemler taşındı sonunda. Çok yorulduk ama bitti. Taşınmanın dünyanın en zor işlerinden biri olduğunu bir kere daha anladım.
*Koza büyüyor, değişik sesler çıkarıyor. Havalar güzel, daha çok geziyor. Haftaya inşallah 5. ay yazısı yazabilirim.
*Bu hafta işe başlıyorum. Offff. Bazen evde çok bunaldığımda işyerini özlediğim oluyordu, ama yaklaştıkça korkuyorum.
*Koza hanımla yavaştan alıştırma yapalım dedik, babaannesine bıraktım, işlerimi halletmek üzere ama birkaç saat sonra ne kaşık ne de biberonla süt içmediğini söylemek için arayan babaannesinin arkasından çığlıkları duyunca koştur koştur gidip emzirdim. O günden beri alıştırma yapıyoruz, gündüzleri emzirmiyorum.. Biberon kabul etmiyor kesinlikle. Kaşıkla da döküle saçıla. Ne yapacağım bilemiyorum.
*İşyerinde nasıl süt sağacağım, nerede, kaç kere, nasıl saklayıp getireceğim kara kara düşünüyorum..
*Anne olmadan önce dünyanın en iyi annesiydim diye bir söz okumuştum bi yerlerde. Herşey bana ne kolay geliyomuş. Çocuk olmadan anlaşılmazmış. 2 saat bile bırakınca özlenir mi bir insan, özlenirmiş. Bakalım ilk günüm nasıl geçecek. 
*Bloggerın yeni arayüzünü hiç sevemedim, o yüzden bi türlü girip yazasım gelmiyor.
*Aylar sonra kızımdan fırsat bulup kendime alışveriş yaptım.. Malum hamile kıyafetlerimi kaldırdım, eski kıyafetlerimin tamamının içine de henüz giremiyorum. Yeni bir mağaza keşfettim, ürünleri oldukça güzeldi. 38 bedenin içine de girebilince birkaç parça bişe aldım.
*Daha fazla organize olmam lazım. Evde otururken kendimi hiçbişeye yetişemiyor hissederken şimdi günün çoğunda evde yokum.
*Mama sandalyesi araştırıyorum. 2 tane alacağız bir de hem fiyatı hem de yer kaplamaması açısından şöyle bir şey buldum. Kullanan var mı? Veya başka önerisi olan?
*Benden şimdilik bu kadar.. son haftasonumda biraz daha kudurayım bıcırıkla..

Görüşmek üzere:)

7 comments:

  1. canım öncelikle sakin ol:))her şey çok güzel olacak diye düşün..Yaşamak düşünmekten daha kolay gerçekten.ben de 1o ay evdeydim,melisi nasıl bırakacağım,sınıfın önüne geçip ne anlatacağım diye uykularım kaçıyordu işe başlamadan önce,1 hafta sonra sanki hiç o kadar ara vermemişim gibi oldu,insan her şeye alışıyor.Kozayı da yabancıya emanet etmediğin için çoook şanslısın,aklın evde kalmayacak ne güzel:)
    Mama sandalyemizi ablam vermişti bize vib diye bir marka,e-bebekte satılıyor, melis çok sevdi,yemesi içmesi düzeldi mama sandalyesi geldikten sonra.fikir olsun sana da:)Bu arada evet, ben de anne olmadan önce dünnyanın en iyi annesiydim:))

    ReplyDelete
  2. Nuraycım yine süper moral desteğiyle geldi yorumun, çok teşekkür ederim:))Çalışmak kararı benim için en doğrusu o yönde hiçbir soru işaretim yok o yüzden mecbur alışıcam:P İyiki bakıcıya filan bırakmıyorum gerçekten gözüm arkada kalmayacak. Bu arada mama sandalyesi tavsiyen için çok teşekkürler seninkine de göz atıyorum hemen.. Sevgiler:)

    ReplyDelete
  3. ayy nihayet güneş açtı amann. Savulun Koza geliyor :)
    valla biz bayağı bayağı geçtik ek gıdaya. çok da zevkli aslında birşeyler yedirmek. tabii yiyen bir çocuksa. Koza'm da güzel yer inşallah.
    biz ikeanın mama sandalyesinden aldık ama bir arkadaşıma vermiştim.geri gelmesini bekliyorum şimdi. ama bildiğim kadarıyla genel olarak herkes memnun kalmış. biz şimdilik yine emzirme yastığına oturtup yediriyoruz.
    bu arada hamile kiyafetlerimi kaldırdım dedin beni benden aldın. ben de kaldırdım çünkü artık hepsi küçük geliyor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nesteren, cevap yazdım ama kalmış basmamışım, ne salağım:) Neyse bu hafta yavaştan elma ve sebze çorbası ile başladık biz de:) Sevdi neyseki:P

      Mama sandalyesine halen bakınıyorum..

      Bu arada benim +5 kilom ve yumuş yumuş bir göbeğim var:)Biraz spor yapmak lazım ama ne zaman?? Sen de Alis biraz daha hareketlenince daha verirsin bence:)

      Delete
  4. Koza çok tatlı, o hızla eve dönmeleri iyi bilirim :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. <Çok teşekkürler:)) Bunlar ayni familyadan, Lal biraz daha büyük, hala koşturuyor mu seni:)

      Delete
  5. işte ilk hafta nasıl geçti, Koza da sen de alıştın mı, meraktayım haberlerinizi bekliyorum canııım:))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...