07 March, 2012

Yeni Kitap Siparişim



Doğum izni sırasında evde otururken hedeflerimden biri de bol bol kitap okumaktı. Kısmen yerine getirebiliyorum, kütüphanemde sırada bekleyen birkaç kitabı bitirdim. Ama nedense sanki onlar eskimiş gibi yenilerini de alıyorum. Hala bende sırada bekleyen bi 15-20 kadar okunmamış vardır. Herneyse konumuz yeni gelen kitaplarım.

Çok almadım kendimi frenledim. Aslında buna sebep Güzel Uykular Alara kitabının fiyatı da olabilir:)) Zira kocam artık internet siparişlerimden ve gelen kargolardan bıkmış durumda.. (neyseki işe başlayınca kargolar da işyerine geliyor:P) Herneyse, bu kitap İş Bankası Yayınlarından ilk çıktığından beri hoşuma gidiyordu (henüz o zaman evli bile değildim) Kızım olunca da fırsat bu fırsat almak istedim. 365 gün için farklı masallar var. Ben şimdiden akşamları kızıma birşeyler okuyorum. Ne kadar yararlı bilemem ama benim sesimi tanıması, daha erken konuşması ve farklı kelimeler duyması nedeniyle yararlı olabileceğini okumuştum bi yerlerde:)

Kocalar Okulu ise tamamen çerezlik, fiyat olarak listedeki en uygun kitabım (3 TL - ooo-O... burada Bugün ne giysem efektini koyuyorum duydunuz mu? )



Kirpiklerimin Gölgesi uzun süredir istek listemdeydi, aldım. Bazı yazarların kitabını almak için konusunu bile okumama gerek yok. Şebnem İşigüzel de bunlardan biri. Bütün kitaplarını okumak istiyorum.. İyi yazıyor..

Kıssa-i Aşk bu kitabı da yazarı Hayati Özkaya çok sevdiğim ve örnek aldığım bir insana, hocaya, yakınıma ait olduğu için aldım.  Okumaya ilk başlayacağım kitap da bu. Oldukça merak ediyorum.. Bitirince de yorumumu paylaşacağım..


Ölümüne Sadakat ise şuradaki yazıyı okuduktan sonra listeme eklendi.. Okunma sırasını bekliyor..

Daha fazla uzatmayayım da hazır bu hevesle sayfalara gömüleyim..


2 comments:

  1. aa ne güzelmiş o kitap ya.
    ben de okumak için hikaye kitabı arıyordum.
    süper oldu.

    ReplyDelete
  2. Kitap alışverişi tam bir hastalık zaten :) Hepsini bir çırpıda okuyup bitirirsin inşallah cnm :) öpüyorum..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...