25 November, 2011

Bebek bakım kitapları



Hamileliğimde herhangi bir kitap almadım, gebelik.org ve bazı web sitelerinden yararlandım. Doktorum da genel olarak çok güvendiğim ve tüm sorularıma gerekli yanıtları veren biri olduğu için kitap almaya gerek de duymadım. Ama bebeğin doğumu yaklaşınca bu sefer kendi vücudumda olan değişiklik değil hayatımıza yeni katılacak yepyeni bir insanla ilgili değişiklikleri öğrenmem gerekeceği için baktığım web siteleri yanında birşeyler de okuma ihtiyacı duydum. İşte şimdiye kadar aldığım ve okuyor olduğum 3 kitap. Bölüm bölüm okuyorum. Çünkü şimdilik beni en baştaki ayları ilgilendiriyor:)

Üçünü de önerebilirim. Bebeğinizin İlk yılında sizi neler bekler, sayfa sayısında da bakınca en kapsamlısı ve gerçekten de işe yarar birçok detay mevcut. Çok sevdiğim bir arkadaşımın hediyesiydi ve çok güzel bir hediye oldu:)

Merhaba bebek'in daha önce afişini görmüştüm bir avm'nin tuvaletinde:) Sonra Doorstepping'de de okuyunca almaya karar verdim, daha kısa anlatmış olmasına rağmen bu da yararlanıyor oldugum güncel bir kitap. Baştan sona okuyarak değil de önsözündeki ilgimi çeken bölümlerini daha çok okudum.. Önerebilirim.

Kız Bebek bakımı ise en renklisi, resimli eğlenceli bir kitap. Aynı serinin erkek bebek için olanı da var. Genel olarak bebek doğmadan önce ve doğduktan sonraki 1,5 yaşına kadar neler olacağına dair (alışverişten, doktor kontrolü ve acil durumlarda ne yapılması gerektiğine kadar) bilgi alınabilecek bir kaynak:)


Ama tabiki gerçek hayatta her bebek için uygulamanın farklı olacağına emin olduğum için yaşayıp göreceğim.. Şimdiden yanımda doğum için ve bebeğin ilk günleri için bekleyen iki melek var neyseki:) Ama bana birşey yaptırmamak için biraz fazla abartıyorlar kendileri.. Ben de yakında uykusuz kalacağım günlerin şimdiden acısını çıkarıp bol bol tembellik yapıyorum...

4 comments:

  1. aynı kitaptan ben de almıştım canım, bebeğinizin ilk yılında sizi neler bekler.... tabii bir süre sonra herşeyin kitaplarda yazdığı şekilde olamayacağını uygulamalarla anladım :)

    ReplyDelete
  2. Özgecim, eminim öyledir:)) Ön hazırlık işte bizimkisi:P

    ReplyDelete
  3. Ben de bu kitapları okudum ama hepsi fasa fiso. Hele de Tracy'nin kitabı hiç çekilmiyor ama okumak lazım. Tecrübe kazanıyorsun.Bence her bebek kendi kullanma kılavuzuyla doğuyor ve kılavuzu öğrenmek epey zaman alıyor:)

    ReplyDelete
  4. Nilsmum, cok haklisin, benimki dogunca ben de aynisini dusundcegim sanirsam;-) ama merak iste, bebidi beklerken oyalaniyorum....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...