06 September, 2009

Bilun'dan alışverişim:)

Çember (taç -siz hangisini kullanıyorsunuz bilemiyorum) takmayı çok severim. Ancak benimkiler hep sade, düz renk çemberlerdir. Geçen yıldan beri tepesinde çiçek olan çemberleri çok beğeniyorum ancak bi türlü kendime uyan bir tanesini bulamadım. Atlas pasajına ne zaman gitsem, elim onlara gidiyor sonra bırakıyorum geri. Geçenlerde Bilun'un sayfasında gezinirken şu tacı gördüm ancak satılmıştı. Kendisine mail atıp benim için yeniden yapıp yapamayacagını sordum, olumlu yanıt alınca da havalara uçtum:) Nedense baykuşlu aksesuarlara karşı bir zaafım var. Nerede baykuşlu bişey görsem yapışıyorum. Bi ara baykuşlu küpelerimin ve aksesuarlarımın fotografını da koyarım bloga..

Bilun'un gönderdiği paket cumartesi günü elime geçti, sağolsun hediye olarak yukarıda görünen mor çerçeveyi de eklemiş:) Hemen taktım tabi çemberi ve tüm gün onunla dolaştım. (Hiç başım ağrımadı:P bazıları çok sıkı oldugundan canımı yakıyor! ) ve de herkes çok beğendi:)

Ellerine-emeğine sağlık Biluncuğum.. Teşekkür ederim:)

6 comments:

  1. bilun'un yaptıklarını ben de çok beğeniyorum..maşallah ona..

    ReplyDelete
  2. Canım benim güle güle kullan. Beğenmene çok sevindim gerçekten. Bol bol şans getirsin sana! Güzel sözlerine kocaman teşekkürler.
    Çok çok sevgilerimle, öpüyorum..

    Bu arada Zeynepcim, sana da çok teşekkürler :) Sevgiyle kal..

    ReplyDelete
  3. Anonymous7:08 PM

    suna karar verdim: sen cok zevkli birisisisin! :)

    ReplyDelete
  4. bende çok beğendim gerçekten :))
    güzel günlerde kullan...

    ReplyDelete
  5. Baykuslu olan hersey gercekten muthis,ben de gecen baykuslu tavuk gogsu yedim :)Bol tarcinla tadina doyulmuyor

    ReplyDelete
  6. Zeynep, evet gercekten de masallah:)

    Biluncum, ben de cok tesekkur ederim, mailindeki guzel sozlerine de:)

    Rahsancim, tesekkur ederimmm:P

    Vlam, canlisini goren biri olarak begenmene sevindim..

    Bahri, afiyet olsun sana.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...